HEI FRA…

A N N O N S E :  A D L I N K S   N E L L Y

J A K K E   M I S S G U I D E D ,    H E R   

( I   R O S A    H E R    O G   G R Ø N N    H E R  )

G E N S E R   Z A R A

T I G H T S   N I K E ,   H E R

S K O   N E L L Y ,   H E R

 

Hei fra… Sverige! Nærmere bestemt Åre! Vi skulle egentlig dra i går, men plutselig hadde jeg fått satt opp en ekstraforelesning, som tydeligvis var veldig viktig å være i. Dere kan bare se for dere hvor “nervøs” jeg var da jeg møtte opp på skolen i dag – hva om jeg hadde avlyst en natt og en ekstra dag i Åre for en forelsning som ikke var så viktig likevel? Det er jo noen ganger man blir lurt av hvor SYKT viktig det er å møte opp, men heldigvis var dagens forelesning virkelig full av læring og jeg var superglad jeg valgte å dra. Det skal sies at jeg også møtte opp relativt fyllesyk i dag, da jeg og jentene endte opp på byen i går. Vi skulle lage pizza og drikke litt vin, men you know the drill. Som vi sa igår: “Har det noen gang skjedd at vi har drukket èn drink?”. Heldigvis ble det ikke fullt vræl, og jeg kom meg på skole i tide. Og nå er jeg i Åre. OG NÅ DERE, gjentar jeg meg noe så grønnjævlig

Ovenfor har dere gårsdagens outfit! Helt tilfeldig endte jeg opp med hvitt på hvitt, og som en venninne på skolen sa: “Det så sykt delikat ut!”. Supercomfy og kjempefint! Jeg ser jakken i hvit er utsolgt nå, men om dere trykker “overvåk størrelse” så får dere mail med en gang den er inne i din størrelse igjen <3 Likte den skikkelig godt, jeg bestilte den noen størrelser større og syntes den satt så fint på!

Nå er det øl og potetgull med resten av venna her, så vi snakkes – GOD HELG! <3 

4 kommentarer
    1. Tørr ikke kommentere på insta i frykt for blodfans, men trodde helt seriøst at du hadde kjempe snørr ut av nesa på ditt siste bilde fra åre 😂😂🙏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg