HEI

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

T O P P   B I K   B O K ,    H E R 

Husk å bruke koden ANNAIS20 for 20% off hele nettsiden

 

Noen bilder fra i dag, da jeg møtte ei venninne på en liten kaffedate! Jeg startet faktisk dagen med en pulsstep-time, noe som har blitt en liten tradisjon de siste ukene. Jeg hater egentlig å trene som det første jeg gjør en dag fordi jeg føler kroppen ikke henger med, men når det er gruppetimer og noen forteller meg hva jeg skal gjøre er det litt bedre. Ellers har jeg jo fri på fredager fra skole, så dagen ellers har gått til litt jobbings. Nå skal det baaaare slappes av (og kanskje småjobbes litt med seri i bakgrunnen) – beklager for kjedelig update men hadde lyst å stikke innom å si hei uansett om jeg ikke har noe særlig på hjertet

G O D   H E L G   A L L E   F I N E

 

8 kommentarer

Siste innlegg