HELG PÅ STOKKØYA

Hei og goood tirsdag alle sammen! I dag tenkte jeg å vise dere noen bilder fra helgen, da var vi en gjeng på Stokkøya for å feire bursdagen til Lena. Der bodde vi i et helt fantastisk naust, eller – hytte/hus var det vel mer egentlig, i skikkelig luksus! Også i de nydeligste omgivelsene – Stokkøya er virkelig en helt fantastisk plass, og elsker å være der. Tenker jeg heller forteller litt under hvert bilde jeg

Her ser dere litt av hytta! Jeg og Lena bodde i en av bungalowene i “hagen” til hytta, som dere ser øverst til høyre. Å våkne til den utsikten hver dag var virkelig en fantastisk opplevelse. Våknet random i 7-tiden en morgen og var vitne til den mest fantastiske røde soloppgangen. Før jeg blækka som fanken igjen seff

Selv om det enda var ganske hustrig vinter/vårvær fikk nettet på brygga kjørt seg hahha

På torsdag var vi ikke alle mann enda, så vi som kjørte opp tidlig lagde oss litt tapas, tok stamp, badstu og bare slappet av.

Ei glad kjerring

På fredag var vi alle-mann-alle! På dagen sturet vi litt med litt av hvert, jeg hadde en del jobb jeg måtte gjøre ferdig før helgen satte skikkelig igang, så da ble det “hjemmekontor” i de nyyyydelige omgivelsene mens resten gikk seg en tur.

Og på kvelden hadde vi booket bord på Strandbaren! Der har jeg vært en del før og de har nydelig mat og vibe – vi fant også ut at det jaggu var konsert der også samme kveld, så det ble en aldri så liten helaften på oss.       

Shit her var det mye forskjellig gitt – litt stamping, litt caviar, litt hjemmelaget ostis (med cheddar, mozarella og hvitost) og litt kosing

 

Ogsåååå dere, så kom lørdag! Og det var jaggu ingen vanlig lørdag. Da kom det en kokk til huset vårt som hadde stelt i stand en 3-retters, men som viste seg å være en 5-6 retters. Jeg tror virkelig aldri jeg har spist bedre mat! Vi fikk servert caviar, ponzu østers, cevice av kamskjell og kveite med chilimajo, sjøkreps, oksekjake og en nydelig dessert jeg ikke husker helt hva var (Hahah sent på kvelden det åpenbart)

Alle damerne kjørte full glam, noe som gjorde kvelden ekstra gøy og koselig, hihi. Det ble skikkelig skikkelig bursdagsfeiring, både på lørdag men også hele turen. Tusen takk for turen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg