HELGEN FRA MOBILEN

Hei og god mandag alle sammen! Værmessig er nok denne den gråeste mandagen siden før sommeren, men ellers er den faktisk helt grei. Jeg startet uken min med å stå opp til en forelesning som tydeligvis ikke fantes, og det var egentlig helt greit, for da fikk jeg startet dagen min myyyye tidligere enn hva jeg hadde gjort ellers. Mail og kaffe på morgenkvisten, etterfulgt av forelesning, etterfulgt av mer jobb og kaffe. Jeg har også vært ute og gjort noen små ærend, og nå sitter jeg og skal lage meg middag før det forhåpentligvis blir trening i dag. Jeg kjenner det er en enten eller-dag: jeg har like lyst til å trene som jeg ikke har lyst om noen skjønner hva jeg mener

Tenkte å vise dere litt bilder fra helgen jeg!! I helgen var det faktisk sommer her igjen, noe som føltes helt FANTASTISK. Trist nok har jeg på følelsen av at det var siste gang i år vi fikk solskinn, bare legger og høye temperaturer, men det går egentlig fint. Sommeren kan jo ikke vare evig, og bra er eeeeegentlig det også, for rutiner og alt av hverdag forsvinner jo heeelt da, haha.

En liten søndagstur i går

Om man bor i Trondheim er det bruktmarked på bryggerekka hver søndag! Et tips da det ligger bra til på en ellers fin søndagstur-runde

(Reklame for en venn) Ellers har jeg tilbrakt enorme mengder av tid i denne joggedressen, jeg har den så klart også på meg as we speak (eller, as we blog da). Erica har kommet med ny kolleksjon til merket sitt BAZE-1 nå, og ELSKER denne så sinnsykt mye. Den er ikke til salgs enda, men genseren er kommet i en helt sjuuuukt rå grønnfarge, så anbefaler å sjekke den ut her !!!

På fredag var det drinks og dinner/snack med noen nydens folk, noe som ble veeeldig gøy!

Som alltid mye deilig mat i helgen – retten til høyre var middag i går, og jeg aaaaner dessverre ikke oppskriften, da det var mamma som lagde den! Nydelig var det i hvert fall     

Nye tallerkener!!!! Lenge siden jeg ble så glad av å se på noe tableware-greier ass, for FY dette er så typisk meg. De rosa er i den nyyydeligste duse fargen, og de med pære er alle i forskjellig form og forskjellige pærer på. Det at de har forskjellig form gjør de jo også umulig å stable oppå hverandre da meeen men hahaha. De er fra Zara Home!

♥ 

Nei nå må jeg få i meg noe middag, og i dag skal jeg lage noe en leser ville anbefale meg (det er SJUKT søtt faktisk at dere sender meg oppskrifter dere tror jeg kommer til å like, gjeeerne fortsett med det – elsker om vi kan tipse hverandre om ting!!!), nemlig den her. Så det blir spennende! Ha en fiiin mandag videre!

3 kommentarer
      1. jeg trooor jeg skal begynne å holde det privat, da det har blitt så mye ekstra greier hver gang jeg har sagt det før, haha <3 beklager!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg