HELGEN I BILDER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Det er egentlig med stor glede jeg sier at helgen har gått kjapt forbi og som en stor surr av ulike ting. Hvorfor sier jeg det med glede? Fordi jeg rett og slett ikke har brydd meg om hvilken dag det er, fordi jeg har feeeriiiiie, som betyr at jeg ikke gruer meg til søndag/mandag. Hahah!! Noen som følern?? Selv med hjelp fra bildene under ble jeg litt i tvil om når jeg gjorde hva i helgen, og hvilken dag det er i dag. Digg følelse !! Tenkte uansett å vise litt bilder fra både mobil og kamera, for å oppsummere helgen

Sist vi bloggest (??) var jo på fredag etter poddings – da var det da ulike aktiviteter, haha. Podden er forresten ferdig redigert så den kommer nok i morgen en gang!

Ei kjerring som prøver å finne vinglasset med lappene i

To brus-idioter

J A K K E N   G I N A T R I C O T ,   U T S O L G T   D E S S V E R R E

B U K S E   N E L L Y ,    H E R 

B O O T S   N E L L Y ,   H E R

Senere på dagen gikk Skype-julebordet av staben

T Ø F L E R   N E L L Y ,     H E R

 

På lørdag dere!!! Herregud for et fantastisk lys. Himmelen var delt i to, med to ulike farger – nordover var den rosa og oransj, mens blå og oransj sørover. Det var så utrolig magisk og jeg ble på ekte RØRT

Lol dette var strengt tatt på torsdag, men det var så digg (og så fint ut) at jeg peiser på og legger det ved her. Det er pasta i tomatsaus med aromasopp! Her brukte jeg ingen oppskrift, bare en pastasaus + pasta jeg kjøpte på julemarked, pluss hakket opp aromasopp og drysset parmesan over. Nam!

I går var det ut å feire 7-årsdag med min kjææære kjæreste, og da ble det så klart ut å konsumere den faste ham-and-oliven. Vi pratet om det, at hvert eneste jubileum har vi nok feiret på den måten. Men altså, ham and olives er jo nesten umulig å slå, det er jo så GODT! En veldig koselig kveld ble det

Så her var outfiten, selv om det er noen shitty bilder som ikke viser buksen what so ever må jeg tipse om denne til langbente lesere! Jeg hadde egentlig ingen forventninger til den, men da jeg prøvde den …. den sitter helt nyydelig på kroppen, og strammer liksom på alle de rette plassene og …… den er lang!!! Det første jeg gjorde da jeg prøvde den var å sende videosnap til to fellow langbente venninner som vi alltid tipser hverandre om plagg vi finner som sitter fint. Så ja, et tips! Den er også i veldig godt og fint stoff! Dere finner den her.

I dag har jeg jobbet litt, trent litt, og vært på middag med familien! Der fikk Melis endelig prøvd julekjolen jeg har kjøpt til henne, hahaha. Og til dere som lurer på det – det svarte/røde hun har rundt øynene er noe som er typisk for den rasen, og som må klippes vekk (men det er en stund siden jeg har fått gjort det nå)

Nååå skal jeg se “Hjem til jul”. Herregud jeg elsker den serien!!!! Den gir meg muuyyyyy julestemning, og sesong to er altså så GØYAL. Jeg har sittet og ledd høyt flere ganger, og det skjer skjeeeeeldent, ahhaha! Ha en fin kveld videre alle!

19 kommentarer

Siste innlegg