HELGEN MIN

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

Hei og god mandag alle sammen! Jeg var fast bestemt på å starte min uke med å pakke meg godt inn med varme klær og dra på skolen, klar på morgenforelesning. Men da jeg våknet og så det var muligheter for streaming av forelesningen, ble det kjapt 30 minutter ekstra under dyna, og jeg har hatt forelesning til nå her hjemme. Jeg er egentlig ikke noe glad i å ha online forelesning, særlig ikke i matte, men det er samtidig litt digg å bli sittende med tøflene og briller på morgenkvisten, haha….

Men, jeg tenkte jeg skulle vise dere litt bilder fra helgen min! Jeg hadde jo planer om å bare slappe av og spise deilig mat, noe som egentlig gikk akkurat etter planen, haha.

Herlighet dere, vet dere hva jeg gjorde på torsdag? JOGGETUR! For mine nærmeste er det nesten ikke til å tro, for jeg jogger virkelig aldri. Min eneste cardio er jo kickboksing og hoppetau, haha. Men jeg ble altså med på en joggetur på torsdag (i pøøøsregn!!!!), og etterpå lagde vi oss nydens “kylling”-wraps, som jeg har fått hangup på. Denne gangen brukte vi vegansk kylling, og det ble akkurat like godt – det eneste minuset var at det ikke smakte like godt varmet opp, merket jeg i går, da det var dags for å spise restene, høhø

På lørdag hadde jeg og en venninne avtalt å spise pinnekjøtt! Jeg benyttet anledningen til å pynte meg litt – i løpet av de siste dagene har jeg hele tiden tenkt at “dette kan være siste gang på lenge jeg sminker/pynter meg” fordi jeg mistenker at det kan komme en aldri så liten lockdown her i Trondheim også. Så da må man bare nyte sånne hyggelige ting mest mulig mens man enda kan, haha! Vi lagde potet og kålrabistappe til også, og det ble sååå utrolig godt! Jeg gleder meg sånn til jul!!!!

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Jeg hadde ikke på meg denne kjolen altså, hahaha. Selv om det hadde vært legendarisk å glamme seg 100% for en tomanns-pinnekjøttkveld. Men jeg fikk den i posten og syntes den var så fin!

På søndag var det deilig å være helt uthvilt, og selv om været var gråere enn grått, var det megadeilig å gå en søndagstur. Jeg og kjæresten ble sittende på en utekafè med kaffe og chiabatta, og se på alle hundene som gikk forbi. Favoritthobbyen

S K O E N E   F I N N E R    D E R E    H E R

T I G H T S E N   F I N N E R   D E R E   H E R

(Rabattkoden ANNAIS20 gir dere 20% off hele Junkyard ved kjøp over 500,- btw!)

L U E N   F I N N E R   D E R E    H E R

J A K K E   N A – K D

Hahha verdens gråeste bilde av den gråeste damen, snedig at man kan se så sliten ut når man følte seg så uthvilt. Jeg skal også benytte slutten av innlegget her til å skrive en oppfordring til fremtidige megselv (og andre): selv når det blir mørkere ute, snø og minusgrader: fortsett å gå turer og drikk varm kaffe fordi det er digg og gjør meg glad

Nå skal jeg gjøre regnskapet mitt, før jeg skal komme meg ut og gjøre noen ærend. Håper dere får en fin mandag!

 

12 kommentarer
    1. Så koselig med pinnekjøttkveld med venninnen din <3 du er så flink til å finne på koselige ting med vennene dine! og veldig kule joggesko!

      1. ja jeg prøver så godt jeg kan å alltid ha noe å glede meg til, haha – sæærlig nå som det begynner å bli mørkt og litt stusselig ute <3 og tusen takk!!

    2. hahah åå lo så godt da jeg så deg i den kjolen før jeg leste avsnittet under for jeg tenkte for en LEGENDE som tar på seg glitterkjolen for pinnekjøtt med venninna. men så hadde du bare prøvd den på:( jeg kan ta feil, men føler mange mandagsinnlegg her i det siste har startet med denne beryktende morgenmatte-forelesningen og hvordan morgenen alltid går galt? ville iaf gi tilbakemeldingen som student med varierende gode og dårlige dager er det digg å lese om medstudenter som ikke hver dag har den perfekte studiedagen!

      1. hahahha til helgen skal jeg fanken meg GLAMME meg som bare det bare for å være en legende, hahaha!!

        du tar ikke feil min venn, mandagene mine går nesten alltid galt, hahaha!! men det er fint å høre at det ikke bare er meg, og at det er flere som kjenner seg igjen haha <3

    3. Hei, kunne du lagt ut oppskrift på den whiskey sour drinken du la ut bilde av på instastory? Og egt de andre drinkene også?☺️☺️

    4. Hei!

      Vet ikke om du har samme problemet, men jeg ble ikke bare velsignet med lange ben, men også lange armer! … Opplever at alle skjortejakkene jeg prøver i butikken kryper opp til albuen (nesten) hehe. Har du noen tips til jakker som har litt lengre armer?

      1. hallo! <3

        jooo jeg har også lange armer, haha! det er et godt spørsmål, for akkurat her kommer jeg liksom ikke på noen spesielle merker som har ekstra lange armer… eller plagg, forsåvidt!! jeg bruker som oftest å ha en stor hoodie / strikkegenser under mine skjortejakker, så da merker jeg ikke like mye til det, på de som er for korte. Meeen jeg mener min skjortejakke fra Moves er ganske lang i armene! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg