HELGEN MIN

Helgen min var utrolig innholdsrik, med både kulturelt innhold og veldig ikke-kulturelt innhold. Jeg skulle i en 30-årsdag på lørdag. Trodde jeg. Helt til jeg satt med rosa hårkur i håret og fredagstacoen på vei ned i magesekken, da det tikket inn en DM om at festen var i gang. Heisann, da var det bare å legge en kjapp eyeliner og få på seg noe festklær. Det ble jaggu meg en hjemmefest også, noe jeg ikke har vært på på maaange år. Så gøy!

Ellers var jeg på to kunstutstillinger i helgen, både på Dropsfabrikken og på TKM Gråmølna. Yess, bare sånn heeelt casual. Haha. Men jeg vil absolutt anbefale den som er på Gråmølna akkurat nå – Digital Wild. Fikk super fremtids-vibes av den, og det var flere installasjoner som gjorde meg skremt/engstelig, men også fascinert. Er det ikke det kunst skal gjøre, vekke følelser??? Hahah. Det var i hvert fall verdt pengene, så et tips om man vil finne på noe i Trondheim!

Søta med nyfarget hår! Jeg rakk typ ikke å la håret tørke ferdig og se det endelige resultatet før jeg måtte dra ut døra på fest, haha. På festen var det så mørkt at ingen så det heller, det var bare broren min som spurte om jeg “hadde tatt spraytan i håret “. Faen :///

Ellers var jeg innom den fineste butikken med antikviteter. Jeg glemte så klart hva den het, men den ligger ved Trondheim Torg i retning Ila. Enda et lokalt tips, haha. Jeg mener – seee på de champagneglassene i de ulike fargene?! Så skjønne!

 

Snapshots fra Dropsfabrikken! Denne utstillingen var også fin, men mer tradisjonell med malerier og tegninger.

 

Ellers var det jo også kvinnedagen!Da var det ut å gå i tog, se på appeller og litt av hvert. Syntes det var veldig bra oppmøte til å være en grå og kald dag, samt at vi lever i en virus-tid akkurat nå. Det var uansett en veldig fin avslutning på helgen, og på etterskudd gratulerer med dagen alle kvinner! Vi er flotte, sterke, smarte, flinke, kule og bad ass. Og speaking of virus – vi må alle være flinke å vaske hender og ellers ha god håndhygiene <3  H A   E N   F I N   O N S D A G   A L L E

 

8 kommentarer
    1. Hei Anna! Ganske off topic, men jeg lurer på hva dine erfaringer med å bestille møbler fra ellos er? Vurderte å bestille et sofabord derfra nå, men ser det er mange som klager på feil/mangler og elendig kundeservice. Har du merket noe til dette?

      1. heihei! jeg har bestilt en del store møbler der, og har aldri opplevd noe galt. men jeg har også hørt om at noen har opplevd å fått ting litt ødelagt o.l., men fått fikset det av Ellos senere. jeg vet ikke helt hvordan det er med å sende møbler om det er vanlig at ting blir ødelagt “på vegen”, haha!! Men ja nei jeg har aldri opplevd noe, og jeg har bla. et glassbord derfra <3

      2. Vi bestilte et marmorbord derfra i februar! Leveringstiden var vel nærmere tre uker. Vi var redde for at bordet skulle være knust, men det var det heldigvis ikke 😄 Så alt i alt fornøyde! Nå har vi bestilt spisebord derfra også.

    2. Hei <3 Du har ikke tilfeldigvis en rabattkode på Nelly å dele? 👼🏻 Har lyst på en hel hau derfra nå haha!!

    3. Hei,

      hvordan går det med deg i disse tider? Hadde vært hyggelig å høre en lyd fra deg! Håper det står bra til med deg og dine <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg