HELGENS OUTFITS + VESKE FAVS

A N N O N S E   N U N O O

 

 

E L L I E   T E D D I E     H E R

C L A I R E   S M O O T H   B L A C K    H E R

 

Herregud, tenk at jeg har vært så heldig å få ha et samarbeid med NuNoo! De har jo vært min favoritt innen vesker i flere år nå. Jeg er så ydmyk og takknemlig for det, og det er med glede jeg viser dere to nye bebier i samlingen. De er perfeksjon! Den hvite er jo veldig spesiell og gjør et helt antrekk, ikke minst supermyk og deilig. Som en lite teddybjørn-veske, haha! Ellers falt jeg veldig for den sorte bucket-bagen, jeg syntes den ser så eksklusiv ut og den har perfekt størrelse. Den rommer speilrefleks, lommebok, solbriller + alt av småtterier jeg måtte trenge. Det som er så kjekt med bucket-bags er at den snøres inn øverst og dermed ser mye mindre enn hva den faktisk er! Begge to er en del av høst og vinter-kolleksjonen til Nunoo! Nettbutikken til NuNoo har fullt sortiment og de shipper til Norge, hihihi ♥ Ps: siden hjemmesiden er dansk vil det komme toll på bestillingen, men det skal stå ganske greit på nettsiden! 

 

Så her er altså to av mine outfits fra helgen i Oslo! Akkurat nå sitter jeg og spiser smågodt med jentene og jobber litt, før det er hjemreise i morgen. Tenkte jeg skulle legge ved noen andre vesker som er inne på nettsiden nå som også er super cute

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R

6 kommentarer
      1. buksen er kjempegammel, jakken er fra ivyrevel, strikkegenseren fra chiquelle, svart strikkegenser fra nelly <3 skal linke til det i nye innlegg som kommer til uken <3

    1. Fra en fellow stankelbein (neida du er bomb af) har du noen gode tips til joggebukser i slimfit men som også er lange nok i beina ??? Liker egt Nike sine siden de er så mjuke men jeeez de blir jo nesten capribukser

      (Bloggen din er den eneste jeg fortsatt gidder å følge, du er kul ilu, OK natta)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg