HENNINGSVÆR

Høhø, jeg skal ikke late som at jeg ble superoverrasket over at jeg ikke rakk å få inn noen flere oppdateringer her inne engang. Turen hadde aktiviteter av ulike slag hele tiden, så jeg bestemte meg for å bare nyte alt og ikke stresse med å oppdatere her inne. Håper det går fint!! Nå er jeg (dessverre) hjemme igjen – i går reiste alle mann hjem. Da var det bare å hive meg rundt å begynne å finne på noe, slik at jeg ikke satt meg ned i sofaen og gråt. Jeg gråt dog hele turen hjem i går også fordi jeg ikke ville dra hjem, haha.

Jeg tenkte uansett å fortsette å vise litt bilder fra turen, da jeg får maassse spørsmål om hva vi gjorde, tips osv. Så i de neste dagene kommer det litt bilder fra hver dag! På fredag skulle vi reise inn til Henningsvær, og på kvelden bestemte oss jentene oss for å booke oss inn på morgenyoga og sauna. Dermed var det opp klokken 7, kjøre til Henningsvær (det var bare 20-30 min ish fra Svolvær), hvor det ble deiiilig yoga i nydelige omgivelser. Etterpå spiste vi frokost før det var tid for sauna – alt dette (yoga, lunch, sauna) gjorde vi på Trevarefabrikken – en dødskul plass jeg anbefaler å sjekke ut!

Noen badet også, jeg derimot var litt i tvil som dere kanskje ser, haha. Her sitter jeg og vurderer hardt

Middag på resturanten Lofotmat! Der spiste jeg fiskesuppe til forrett og blåskjell til hovedrett – dødsgodt!

 

Vi var også innom fotballbanen i Henningsvær hvor gutta boys skulle spille litt fotball – det er tydeligvis en av verdens (?) fineste fotballbaner. Hvis man googler og ser det ovenfra skjønner man hvorfor!!

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg fikk tilfeldigvis opp dette på facebook i dag: «Vågan kommune har i kveld fått meldt to nye tilfeller med Covid-19. Ingen av disse er kjente nærkontakter til tidligere tilfeller, men har begge vært gjester på Trevarefabrikken i forrige uke og har etter dette fått symptomer på sykdom.
      De er nå isolert og nærkontaktene vil bli kontaktet i kveld.

      Vågan kommune oppfordrer alle som har vært besøkende på Trevarefabrikken fra den 16/6 til den 20/6 om å teste seg så snart som mulig.»

      Håper du slipper unna sykdom <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg