HIPP HIPP HURRA!

Hipp hipp hurra! Jeg er jææskla glad jeg ikke skal snakke om gårsdagen til dere nå, men heller skrive. Jeg har mistet stemmen så og si helt, og hveser som en liten baby-Drogon når jeg snakker. Det er nok en kombinasjon av ei som har blitt litt forkjøla, og ei som ikke har vært ute på by’n på en liten stund. Som jeg sa igår: Jeg kan seriøst se på èn øl, og jeg får den stemmen her (samme med fyllesjuken, jeg blir bakis bare av å lukte på en øl noen ganger). Uansett, i går dere! Herregud, 17 mai – livets dag! Det var full rulle fra morgenen av, vennegjengen samlet seg og spiste og drakk i morgentimene med steiksol og perfekt temperatur. Vi var virkelig sååå heldige med været??

Vi bevegde oss til byen etter hvert, og selv skulle jeg jo gi meg mid-day og dra hjem å sove ut. Sånn ble det jo ikke, da jeg kanskje syntes det var litt for gøy å være ute med venna. Men jeg kom meg hjem i rett tid, og fikk rolige 13 timer søvn. Og våknet 08.00 i morges! Hahaha. Da var det bare å dra opp kalkisen og regne logistikk. Det har jeg holdt på med helt til nå, og skal fortsette i noen timer til. Herregud, som jeg gleruder (heh) til mandag – SÅ deilig å få en ukes pause fra eksamenslesing, men guri meg jeg er nervøs for hvordan denne eksamenen skal gå. Har aldri lest så lite, hjelpes!

Verdens fineste venner!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg