HJELP MEG VELGE!

Hei og god fredag alle sammen! Dagen min har egentlig bare gått til å snø ned på vei til og fra skole og trening, så ikke noe nytt her i gården. Men i går gjorde jeg en endring i leiligheten, som jeg selv syntes er ganske stor. Haha. Og jeg er så usikker! Derfor tenkte jeg å høre med dere hva dere syntes!

Jeg kjøpte nemlig et teppe! Som dere kanskje ser har jeg ikke fått det helt under sofaen enda da den veier 2000 kg, men man ser jo sånn cirka. Jeg syntes det ble veldig koselig og ikke minst deilig å gå på – men kanskje litt rotete? Nå har jeg jo enda julepynten oppe så blir kanskje en litt mer clean look når jeg får ned den – men hva syntes dere? Teppet er fra IKEA btw ♥

 

20 kommentarer
    1. Syns teppet var nydelig, og har alltid tenkt at du har «manglet» det 👼🏼 Syns teppet passet veldig fint inn med resten, men passer nok enda bedre uten juletre og julepynt!

      Det eneste jeg ville endret på var hvor teppet slutter (mot juletreet). Ville dratt det litt lengre ut, slik at teppekanten er på linje med armlenet på sofaen og ikke beinet (siden armlenet er litt skrått utover/over sofabeinet). Liten detalj, men syns det utgjør stor forskjell når det gjelder tepper.

      1. herregud U ARE SO RIGH!!! etter å ha lest kommentaren her klarte jeg ikke se ETT sekund mer på teppet hvordan det sto hahaha, måtte dra det ut med en gang, det ble såå mye finere!! takk <3 <3

    2. Synes ofte et teppe heller samler en del av et rom, og ikke gjør det mer rotete, heller mindre. Nydelig teppe og! Dog enig i at det bør dras litt ut, slik at det er det ser større ut en sofaen, og dominerer mer<3

    3. Synes det ble digg jeg! Men det spørs hvilket uttrykk du ønsker. Jeg sikter på varmt og lunt og cozy, så da er puter, tepper, gardiner og planter mine beste venner 🙂 Og det er sjukt digg å gå på, bare det burde telle for noe, haha

    4. Synes det ble kjempefint! Elsker å ha teppe ved sofaen selv, så slipper jeg bli så kald på beina og det føles mye mer lunt 😊

    5. Hei!

      Jeg synes et teppe tilfører et rom varme og lunhet, så synes absolutt du skal beholde det!

      Et spørsmål: fra en selvbruningselsker til en annen, hvordan gjør du det med ryggen? Skal man ha åpen rygg eller annet synes jeg det blir så rart om man har en helt annen farge på ryggen enn på fremsiden. Du har jo type, så du får kanskje hjelp av ham?

    6. Jeg synes også at teppe gir varmere romfølelse! Synes det ser litt trist ut når folk ikke har teppe haha:(( men er enig med de som sier at det kanskje er finere å flytte det bittelitt lenger ut <333

    7. Savner deg! Savner hverdags gleden av å lese nye innlegg hver dag! Håper alt går bra og du er straks tilbake:) klem

    8. Ble utrolig fint med teppe, ikke rotete i det hele tatt! Føler et rom alltid blir litt mer koselig med et gulvteppe, og teppet var kjempefint, godt valg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg