HJEMMEKONTORAMA

Hei og hå fra hjemmekontoret! Hahaha. Jeg har jo hatt hjemmekontor i 13 år, så her er det ikke mye nytt. Men kjæresten har også hjemmekontor at the moment, og det er faktisk første gang vi har hjemmekontor samtidig, unntatt da vi begge studerte i starten av pandemien. Ok veldig uinteressant informasjon hahaha

MEN. Vi sitter i hvert fall her på hvert vårt bord – for min del er det regnskap på planen i dag. Heldigvis har jeg ikke lenger et slikt system at jeg gjør hele regnskapet for et år lengre, men heller i etapper. Tidligere måtte jeg sette av hele 2-3 dager til det, men nå tok det jaggu bare drøye timen. Så jeg er ferdig med dagens kjedeligste gjøremål, og skal nå høre over poddepisoden vi spilte inn før jul! Den kommer jo veldig sent, men men – bedre sent enn aldri haha

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg