HJEMMETRENING MED EN TWIST

A N N O N S E   N A – K D ,   N E L L Y

 

J A K K E   M O V E S

C A P S   T O P S H O P

G E N S E R   N A – K D ,   H E R

B U K S E   C H I Q U E L L E

S K O   N I K E ,   H E R

 

  

Noen bilder fra de siste dagene – gårsdagens søndagstur, samt jeg-er-så-proff-matlager-bilder fra da jeg lagde den skinkebiff-sandwichen forleden dag. Den var virkelig sååå god, og anbefales å prøve – superfrisk lunsj, eventuelt en lett middag. Og ja: bladpersillen min henger like mye med hodet som jeg om dagen

Neida, jeg henger ikke så mye med hodet akkurat nå. I dag har vært en ganske fin dag – jeg har nesten fått kortet ned alle 6 sidene, og mangler vel egentlig bare en halv side. Men jeg får den ikke vekk, haha. Alt som er i oppgaven føles jo så viktig! Dette er virkelig story of my life skolemessig. Heldigvis har jeg noen timer i morgen tidlig før eksamenen skal leveres også, så det blir forhåpentligvis suksess til slutt.

Ellers prøvde jeg noe nytt i dag – en online trening på videochat! Jeg er jo veldig fan av online timer og gjør en del det her hjemme, men i dag tok det en ny twist – nemlig at jeg + noen av jentene som hadde mulighet, samlet oss på Zoom og gjennomførte økta sammen. Det kan enten gjøres ved at alle setter på samme video samtidig, eller at èn person deler skjermen sin (førstnevnte funket best til oss, da det ble litt lagg når man delte skjerm). Det var egentlig veldig gøy – når jeg så de andre trene, samt videoen, ble jeg mye mer motivert til å gjennomføre. Så en liten anbefaling på tampen der. Vi tok faktisk også en egen mageøkt etterpå, og da brynet vi oss på denne. FY søren den var tung, og en ting er sikkert – jeg hadde gitt opp etter 3 minutter om jeg var alene på den, haha.

 

6 kommentarer
    1. Lykke til med siste rest av eksamenen! Prøvde jo bruschettaen i dag, og det ble helt nyd! Hev på litt ost så det smelta også, for litt ekstra digg, anbefales <33

    2. Får ikke linken til mageøkten til å fungere :(. Kan du poste den elelr dele på IG?
      Ha en fin dag 🙂

    3. Hvilken sesonger av Love Island UK har du sett? Hvordan likte du best? Noen favoritt-deltakere? Har sett s4, 5 og 6 nå, men har ingen å diskutere serien med :-((

      1. jeg har sett bare sesong 5 av UK! og den siste av den norske, ellers har jeg ikke sett noe mer Love Island…. mine favoritter fra sesong 5 er Tommy, Molly Mae, Ovie og Maura!! enn dine?? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg