HOLY SHIT

A N N O N S E L E N K E R   H O M E R O O M 

1 .    H E R     2 .    H E R    3 .    H E R   4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R 

1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R    1 3 .    H E R    1 4 .    H E R    1 5 .    H E R    1 6 .    H E R 

 

Da har det som egentlig ikke burde skjedd, skjedd, haha. Jeg har funnet en ny interiørside??? Og de har så sjukt mye fint, så måtte tipse dere om den. Her fant jeg blandt annet drømmesengen (nummer 1, er akkurat sånn seng jeg ville ha til det rosa soverommet mitt). Nummer 2, 3, 6, 7 er også noen favs, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde plass i leiligheten. Jeg la også ved lampen jeg har på kjøkkenet, i og med at veldig mange enda spør etter den! Ellers er det jo mange som lurer på hvor sofaen min er – den heter Nordic Hugo men jeg finner den ingen plass lengre (kjøpte min på Bohus), men la med noen nydens blå veloursofa jeg fant på denne nettsiden.

Nå har jeg nettopp vært på et møte med en regnskapsfører og gjort noen ærend! Jeg må vel begynne å få på meg noe sminke, før det forhåpentligvis blir litt outfitbilder før forelesning. Jeg kjenner dette blir en lang dag, men I sure am ready. Jeg er så sjukt opp og ned om dagen ass, i det ene øyeblikket vil jeg ligge inne med serie og spise popcorn, mens i det andre øyeblikket vil krysse av hele årets checklist. I dag kjenner jeg er en av sistnevnte, så da er det bare å nyte det, haha. Må dere alle ha en fin onsdag – happy humpday !!!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg