HØST-ANALOGER

Hei og god tirsdag alle sammen! Akkurat nå sitter jeg faktisk på en hotellbar i Oslo hvor jeg har slått meg ned som dagens kontor, haha! Jeg reiste hjemmefra i morges, da jeg skal være noen dager her i Oslo for litt ulik jobb! Jeg dro jo fra tåkehelvette i Trondheim (dere kan tro jeg var nervøs da jeg skulle fly i det), til steiksol her i Oslo, så da kunne jeg ikke sitte inne på hotellrommet å jobbe, jeg måtte ut å se på litt folk, haha. Å sitte på cafe/resturant alene på vindusbord er faktisk en av mine favoritthobbyer, da jeg eeeeelsker å people-watche. Nå skal jeg snart runde av her da jeg skal ta meg en treningsøkt, før det blir middag ute på italiensk resturant i kveld naaammmm

Loool jeg hadde faktisk ikke tenkt å skrive så voldsomt mye i dette blogginnlegget, men heller legge ut noen av polaroidbildene jeg fremkalte i helgen! Men dere vet jo, skravla går. Så jeg plukket ut noen av bildene fra sist jeg var i Oslo!

 

 

Viser mer av bildene senere – håper alle får en nydelig tirsdag

2 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder!<33
      Jeg bare lurer, men studerer du fortsatt? Føler du ikke har skrevet noe om studie, forelesning osv på noen uker nå

      1. både ja og nei hahah!! jeg har meldt meg av eksamen på alle fag, men har enda undervisning på ett fag fordi jeg likte det så godt høhø <3 så der stikker jeg innom online når jeg vil! så teknisk sett studerer jeg jo litt, men sånn heeeelt egentlig ikke da <3

        og tusen takk fine du!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg