HØSTENS FØRSTE VIFT

A N N O N S E L E N K E   N A – K D ,   N E L L Y

 

 

 S K I N N J A K K E   N A – K D ,    H E R

U L L G E N S E R E N   H A R   M A M M A   S T R I KK E T

T I G H T S  A I M ‘ N ,    H E R

 

 

Bilder fra i sta, da jeg var ute på vift! Høstens første vift?! Herregud, så kaldt det plutselig ble. Når komboen ulljakke og skinnjakke er perfekt vet man det er høst. Samtidig liker jeg det litt, jeg eeeelsker jo ullgensere, kåper, jakker og slikt, så sånn passer det fint med høst igjen. Herregud så bloggete sagt. Uansett, ser skinnjakken er utsolgt atm, men dere finner en typ helt lik, bare litt finere, her, haha <3

I dag og i går har gått til å gjøre ærend. Hele “påminnelser”-lista mi er stappfull. Men i dag fikk vi poddet, jeg fikk handlet litt nødvendigheter, spilt inn noen samarbeid og skal en tur på postkontoret nå. Sånn sett er det fint å ha en fridag fra forelesning midt i uka, for da blir den ofte brukt mer fornuftig enn om det er en mandag/fredag man har fri på, og ender opp med å ta langhelg, hehe… Men nå må jeg bli ferdig med dagens gjøremål før det blir kickboksing i kveld… DA skal det bli digg å slenge seg i sofaen i kveld, haha…

12 kommentarer
    1. Går du på kickboksingen på Dora? Jeg gikk der for noen år siden i 6mnd, det er så sykt tungt! Men dritbra trening! Gjennomførte den første «belteprøven» haha, men ble dessverre ikke nye 6 mnd da det er dyyrt

    2. Måå bare fortelle deg noe lol som skjedde idag!
      Jeg gikk på Coop å handlet med Skitshowet på øret da jeg møter en bekjent, hun begynner å spørre hva jeg skal etterpå å siden jeg var lite keen på å finne på noe måtte jeg si at jeg skulle møte noen andre.. men kunne ikke si noen hun kjente fordi da hadde hun sikkert invitert med seg sjæl. Så jeg sier det første navnet jeg kommer på, å siden jeg hadde deg på øret så sier jeg at jeg skal møte Anna Edwin! Sååå nå er vi tydeligvis venner, om du noen gang skulle få spørsmål om du kjenner en Maria fra Levanger liksom 👌🏻

    3. Heey! Litt random spm, men hva gjør du for å få så fin brunfarge?? Og har du noen tips/erfaring med selvbruning til ansiktet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg