HULEBOER PÅ VIFT

I går var mitt første møte med sivilisasjonen på nesten en uke! Og det var rart. Nei guri, nå glemte jeg at jeg var i Dyreparken på tirsdag, men da var liksom håret enda nogen lunde rent, og jeg nogen lunde fresh. Dere som har fulgt bloggen min lenge vet kanskje at det ikke er innlagt vann her på hytta, som blandt annet betyr at det ikke er mulighet for å dusje, og heller ikke vann i springen/vannklosett osv. Jeg er jo så vandt til det og syntes nesten det er litt av sjarmen å vaske seg i øser fra bøtter, og bade seg i havet eller i bakgården under krana. I går dro vi inn til Lillesand med båten til onkelen min, hvor vi spiste middag! Og den eneste vasken jeg har fått meg til nå er i havet, og dere kan jo se for dere kråkereiret på toppen av hodet. Jeg følte meg faktisk litt som en huleboer der jeg gikk i land, haha.

I dag er det litt overskyet og faktisk meldt torden og lyn, så jeg har “heldigvis” spart opp masse jobb jeg kan holde på med i dag. Og se Papirhuset sesong 3!! I morgen reiser vi videre. Kjæresten, Otto, onklene mine og søskenbarna mine har allerede dratt, så da er det like greit å komme seg av gårde selv. Annen funfact: Vi bor mellom 10-15 stykker i hytta samtidig, haha. Jeg sover i et pittelite kott i en 90 seng med kjæresten blandt annet, haha. Men det er veldig koselig <3

Meg som kjæreste i et bilde :)))

 

Huleboeren på båttur (sist jeg vasket håret var i Montenegro hahaha)

 

Fineste Sørlandet <3

 

Også fineste Ulvøyssund, da <3 Verdens beste plass!!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg