HURRA HURRA HURRA

Hei og god tirsdag alle sammen! Håper det går fint med dere og at dere hadde en fin feiring av nasjonaldagen på søndag! For de aller fleste var det kanskje en ganske annerledes feiring, om man i det hele tatt valgte å feire. Selv var jeg på frokost og “helaften”, noe som var veldig koselig. De aller fleste hadde jeg jo ikke sett på flere måneder, så det var virkelig en fin dag. Jeg merket derimot hvor utrolig vanskelig det etter hvert ble å holde 1-metersregelen når man er flere folk og man har drukket, noe som seff gjør meg mega engstelig dagene etterpå, haha.. Så de neste dagene skal jeg holde meg inne og borte fra folk bare for sikkerhets skyld, og ikke minst blir det nok en liten stund til neste ordentlige fest.

Hahhaa kul posering (og ikke minst herlig å se hvor flink jeg er til å ta selvbruning på hendende :))

 

Nå skal jeg prøve å ta tak i meg selv litt, og få satt i gang uka. Jeg har merket veldig godt i korona-perioden hvor utrolig påvirket jeg blir når jeg først er ute med andre folk pluss drikker alkohol, jeg blir liksom nedfor og lei meg i flere dager etterpå uten å klare å komme meg tilbake til hverdagen med det første. Er det noen flere som har hatt det slik den siste tiden? 

Så ja, nå skal jeg tømme mailboksen, drikke litt kaffe, gjøre yoga og få satt i gang med et gøy forslag til blogginnlegg jeg fikk. Og ikke minst glede meg til dagene fremover hvor det faktisk er meldt sol. Etter over en uke med tette snøbyger må jeg helt ærlig jeg ikke husker helt hva den glødende varme kula på himmelen føltes som

 

H A   E N   F I N   D A G   A L L E  ♥

 

9 kommentarer
    1. Bra du hadde en fiiin dag, Anna! Det fortjente du! <3 Jaaa, det ser ut som vi får et par dager med sol nå i Trøndelag! What? Er jo ikke til å tro! 😉 Ha en fin dag, goding! <3

    2. Omg, hvor er silkesjalet ditt fra? Gorge! Kunne du ha laget et innlegg om ulike knuter du kan bruke til bunad (typ rundt halsen, pakket inn i skjorten, ha på hodet) og spesielt hvordan få til den supersøte on point knuten når du har det som hårbånd?

      1. det er fra finedrakter!! elsker det <3

        jeg pleier egentlig bare ha den på hodet så kan ikke sååå veldig mange, men kan eventuelt gjøre det før neste 17 mai <3! på hodet så bare knyter jeg den som en helt vanlig dobbelknute!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg