HVA SKAL JEG I PÅSKEN?

Herregud dere, jeg har påskeferie! Eller, så nært en student kommer til å ha påskeferie, får en vel si. Jeg hadde siste forelesning i dag. Jeg skal en tur på skolen i morgen for å hente en bok, trene litt og jobbe litt – SÅ er det påskeferie. Jeg reiser til Brønnøysund ut i neste uke en gang, for andre år på rad. Eller, jeg har vel “feiret” påske der 14 ganger før, men siden jeg ble tenåring og myndig ble påsken kjapt partyhøytid og afterski. Jeg kjenner jeg er veeeeeldig ferdig med det, og gleder meg veldig til å nordnorge og familien min. Desssssverrrrreee blir det nok ikke bare mys på denne damen, da eksamensperioden min starter sekundet jeg er tilbake fra ferie. Jeg har to pensumbøker som skal være ferdig lest og notert etter påsken, så det er bare å henge i, si.

Herregud, så kjedelig jeg er. Og herregud så mye påske det ble i dette innlegget. Hvor mange ganger har jeg sagt det nå? 8? Jaja, nå er det i hvert fall ingen tvil om hvilken høytid det er dere.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg