HVA SKAL JEG I SOMMER?

Da jeg spurte om ønsker til ulike blogginnlegg, var det noen som foreslo et “hva skal jeg i sommer”-innlegg. Jeg var fast bestemt på å lage et, helt til det slo meg at jeg har egentlig ingen 100% håndfaste planer om hvordan, når eller lengde, annet enn å reise til sørlandet på sommerhuset, samt til Brønnøysund en tur på sensommeren. Så noe mer spennende enn det er ikke planlagt, men det kan jo fort bli veldig gøy det! Ellers har jeg planlagt teltturer i det nye teltet mitt (SÅ fornøyd), samt har venna en felles plan om å ha masse temafester. Dette snakket jeg jo om litt tidligere, nå er jo midsommar gjort, så da er syden-temafest neste, når folk begynner å komme hjem fra ferier igjen. Har noen av dere tips til gøyale ting man kan finne på litt på sparket, som ikke trenger så mye planlegging?

 

Random nok, her kommer et lite bildedryss fra helgen, haha

 

Ingrid, Sandra og Erica looking FAB

 

Min favorittsetting: kjøpe meg kylling pesto baguett + iskaffe og sette meg å se på folk (i dette tilfellet, elva lol)

 

Gjensynsglede med bursdags søta

 

15 kommentarer
    1. Koselig sommer det da<3 Har et lite forslag til et blogginnlegg jeg og! Av og til når jeg ser på gamle bilder av meg selv (noen ganger bilder som bare er typ ett år??) tenker jeg "hjelp hva har jeg på meg her" eller sånn "hvorfor hadde jeg verdens feiteste fjær på vippene HJELP". Men synes det er gøy også da haha. Så noe sånt theowback innlegg hadde vært veldig gøy om du hadde!! Føler alle kan se tilbake på seg selv og tenke "men hvaaa". ROtete kommentar men håper du skjønte<3 God sommer Anna!!

      1. hahaha gøøyyy!!! det skal jeg absolutt prøve å få gjort, men det krever en goood del leting i arkivet så får se om jeg kanskje gjør det etter sommeren hehehe *lat* <3

    2. om du ikke er drittlei av “studentblogging”, så kunne jeg gjerne tenkt meg noe slikt som “ting jeg skulle ønske jeg visste når jeg ble student”. Altså slike tips og “heads up” som kan være greit for kommende studenter å vite, som du kanskje plukket opp og lærte i løpet av bacheloren. Om du skjønner hva jeg mener! 🙂

    3. Du var så flink angående kororna før! Har du begynt å gi litt faan? Tenker på grunn null avstand, masse festing osv.

      1. å gi faen var kanskje liiittt å ta i, men jeg har absolutt trappet litt ned! før satt jeg jo typ i isolasjon frivillig, men etter hvert som regjeringen åpnet landet litt mer opp, så jeg meg nødt til selv også “åpne litt mer opp”, da jeg ble sittende ganske alene og jeg så at det “gikk an” å leve litt samtidig om du skjønner? meeen ja jeg har det fortsatt veldig in mind, og når vi fester er vi alltid samme gjengen, passer på å aldri gå over 20stk samlet, og drar aldri på byen med andre mennesker – er kun hjemme hos hverandre. ellers har jeg bare klemt 2 stk i livet mitt og er enda veldig nøye på håndhilsing og slikt! men ja, jeg er absolutt blitt mindre streng, men det føler jeg også er “greit” ettersom man blir litt oppfordret også til det <3

    4. Håper du får en fin sommerferie Anna <3 Føler det nesten er bedre å ikke ha så mange planer, og heller være litt spontan, da føler jeg man får en mer avslappende ferie enn om man har faste planer til alle ferieukene!

    5. Riktig god sommer, Anna! Og må bare få sagt hvoor mye jeg gleder meg til podcasten er tilbake!! Har gått så langt at jeg begynte på nytt på de gamle episodene, og det er seriøst like gøy enda, flirer så jeg skriker! Dere er gull

      1. riktig god sommer til deg og fine <3 du jeg er HELT enig, nå måååå vi begynne igjen snart og jeg gleder meg sånn!!! hahah så gøy at du hører de gamle, kooos deg haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg