HVILKET GULVTEPPE?

A N N O N S E L E N K E   J O T E X 

Haha jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke poste dette innlegget likevel, selv om jeg nevnte det i forrige blogginnlegg. Etter jeg fikk lagt ut det nye teppet og tatt “etter”-bilder, ser jeg at …. bildene ble jo kliss like, haha. I virkeligheten er det heller ingen enorm forskjell, så jeg har egentlig bestemt meg for å bytte ut det gamle med det nye da det nye røyter mindre. Og siden jeg er helt dævv etter en hel dag med forelesning etterfulgt av å dra rett på kickboxing, ble det til at jeg slenger ut dette blogginnlegget likevel siden jeg ville stikke innom å si hei (ok ingen spurte)…. Jeg har enda det gamle teppet liggende rullet sammen i leiligheten fordi jeg ikke er 100% sikker, så hvorfor ikke høre hva dere syntes! Ta høyde for at teppe #1 (det nye) er aaakkkurat rullet ut på bildet og er litt bulkete og ujevnt, men allerede i dag, en dag etter ser det mye finere ut *englefjes*

Teppe 1 finner dere her (det er på 20% nå) og teppe #2 er fra IKEA! 

 

Nå skal jeg drikke sjokomelk, spise toast og se på seri. Noe som blir helt nydelig etter en lang dag! Jeg har faktisk også bestilt meg noen nye stoler til leiligheten som kom i går, som jeg tenkte å vise dere senere – de er helt nydelige om jeg skulle sagt det selv, haha. Så vi blogges senere!

 

15 kommentarer
    1. Liker begge teppene, men kanskje nr. 1 er bedre til stuen sånn som nå? Kult med sånne veldig kortluggede tepper! Du kunne jo flyttet det andre til soverommet feks. om det ikke er for stort <3 Fint med mye tepper! Gjør rommet så lunt 🙂

    2. Liker det gamle aller best, men som du sier ingen stor forskjell! Er på utkikk etter nytt teppe selv, men røyter det fra IKEA så mye at du ikke vil anbefale det?

      1. hmmm jo altså SÅ ille er det ikke – for det røyter mer i “klaser” om du skjønner? så de er enkle å plukke opp, da det blir liggende små ulldotter rundt om kring i stedet for enkelt “hår” / tråder, haha. vet ikke om det ga helt mening? men ja det er ikke helt uuutholdelig røyting nei, men jeg ville heller ha et som røytet ingenting / minimalt <3 pluss at jeg begynte å irritere meg over at det ikke var likt mønster over hele – det er "durter" på 90% av teppet, også er det strikkemønster en liten del! det vises veldig lite men jeg begynte plutselig å ikke like det hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg