HVOR SKAL DU????

ANNONSELENKER LYKO

Tjoheeiiiii og god mandag dere! I morges da kjæresten dro på jobb og sa hade i 6 draget, ble jeg fullstendig SPRØ og nesten ropte: “HVOR SKAL DU????” fordi jeg var såååå overbevist om at det var helg, hahaha. I går også, selv om jeg hadde en veldig søndagete søndag – litt hang, henging og gåtur med venninner, middag med familien og extreeeeem chilling hjemme i sofaen med serie, fikk jeg liksom aldri helt søndagsfølelsen. Så i dag morges ble jeg altså så forvirret av at det var mandag, at jeg aldri sovnet igjen etter 06.00, haha. Så yess, kjøret går!

Jeg har ikke blogget så mye i det siste fordi jeg ikke har hatt helt piffen på det, har liksom ikke hatt noe særlig å vise frem eller å fortelle. Men i dag kom en pakke fra Lyko som jeg hadde bestilt meg, med både gamle favoritter men også nye ting jeg gleder meg sånn til å endelig prøve, så da tenkte jeg å vise det her!!

K18 HER 

Da var dagen her for min del også, gitt! Jeg har prøvd K18 èn gang før hos en venninne, men det var noe med å ikke bruke balsam som var litt sånn njeeehh for meg. Men nå har jeg fått litt slitt hår etter for mye bruk av krølltang, så nå tenkte jeg å faktisk gjøre en innsats med håret mitt for å få det i best mulig kvalitet. Så da skal K18 få kjørt seg – for dere som ikke har hørt om det før vil jeg anbefale å gå inn å lese, da det blir litt vanskelig å forklare kjenner jeg hahaha – er liksom ikke helt sikker på hva det er selv, bare at det har fått sykt bra tilbakemeldinger

VARMEBESKYTTENDE HER 

Haha, ÅPENBART noen som har fått litt slitt hår, ja! Jeg gikk tom for varmebeskyttende også, og da var det bare å hive seg rundt å bestille ny. Denne har jeg hatt før og var den jeg gikk tom for nå, så jeg likte den åpenbart veldig godt – vil faktisk tipse dere om denne!! Funker akkurat som den skal, er lett (legger seg ikke ekkelt i håret eller blir fett) og lukter GODT. Føler varmebeskyttende-lukten ofte sitter igjen lenge i håret, så da er det viktig for meg at det lukter nyyydelig hehe

HÅRKUR HER

Føler jeg har sett denne oooveralt, så bestemte meg for å endelig bestille den og prøve den selv! Nå har jeg ikke fått prøvd den enda siden den kom i dag, men JEEEEZ for en lukt. Herreguuuuud så fantastisk god!!! Så er allerede fornøyd haha. Og hører folk si den er driiiitbra, så da blir det vel suksess

CC KREM HER 

Denne har jeg altså sett på så mange venner og folk på nettet med helt nyyyydelig hud og glow, så da måtte jeg kjøpe meg den jeg og. Gamblet litt på farge, men tror det ble bra – gleder meg til å teste!

JOJOBAOLJE HER

Så sist men ikke minst, denne bad boyen! Gikk akkurat tom for denne også – denne er da 100% jojoba-olje, denne “dynker” jeg håret mitt i ca 2-3 ganger i mnd, sover med det, eventuelt trener med det også, før jeg vasker håret. Funker veldig fint når håret mitt er litt tørt og dødt, så måtte ha påfyll av denne.

Håper alle hadde en fiiin helg, så blogges vi kanskje senere i uken! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg