HYTTELIV

På onsdag bestemte vi oss for å reise på en liten hyttetur! Hyttene mine er jo 6 og 11 timer unna, så å kunne reise på hyttetur for èn dag er noe jeg ikke er så vandt med, haha. Denne hytta lå derimot bare èn time unna, så da var det å pakke solkrem, ullgenser og solbriller, før det bar på hyttetur! Det var verdens søteste hytte med nydelig innredning og dekor, og jeg koste meg glugg

Såklart skulle det lages creamy pasta

Hytten hadde utekjøkken, noe som gjorde matlagingen enda koseligere

 

Så ble det jaquzzi til langt ut på natten, elsker at det aldri blir mørkt nå

6 kommentarer
    1. Så koselig <3
      Legger aldri igjen kommentarer, men er nysgjerrig på hva planen din er til høsten? Du er vel ferdig med forkurs nå 🥂 synes det er spennende å lese om, da jeg selv jobber som ingeniør! Ønsker deg en super ferie☀️

      1. ååh jeg er nysgjerrig selv!! jeg har søkt noen få ingeniørstudier, men vet enda ikke om/hva jeg kommer inn på! eller om jeg skal gå i det hele tatt…. er litt lei av å studere akkurat nå, men vet at jeg ofte er hypp igjen når høsten kommer, haha… så får se!! hvilken type ingeniør er du? <3

        1. Så spennende da! Skjønner godt at du er litt lei, hadde ikke orket så mange år på skolebenken selv😅 kan ikke oppmuntre deg så mye heller, da jeg syns førsteåret på ingeniørstudie var ganske tørt, enda mer fysikk og matte.. først andreåret de fleste fagene var interessante, syns jeg! Jeg er maskiningeniør og stortrives med det, det er overraskende nok en ganske kreativ jobb!🤩

          1. ååh ja du er faktisk en av mange jeg har snakket med som sier det samme, at førsteåret er “værst” hahaha…. passer jo veldig bra det da hhøhøø… jaja vi får bare se <3 sååå bra at du trives da, høres veldig spennende ut!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg