HYTTETURBONANZA

Ja, så var det jaggu tid for en ny hyttetur på annaisen! Haha. På fredag dro vi en liten gjeng på hyttetur igjen, denne gangen bare èn time utenfor byen, så det føltes som en veldig kort distanse etter å tilbakelagt sikkert 15 timer i bil før i uka, haha. Jeg brukte også anledningen til å øve meg på å kjøre bil – dette sa jeg jo litt om på Insta, men jeg hater å kjøre bil på store veier og i tuneller, så jeg gjør det basically ikke. Men jeg har funnet ut at sånn orker jeg ikke å ha det lenger, hva er vitsen med å ha lappen om jeg ikke kan kjøre hvor jeg vil, når jeg vil? Føler på ekte jeg bare har lappen til bykjøring, haha. Så da kjørte jeg nesten hele veien selv, samme som jeg kjørte dagen før hjem fra Hitra. Nå må jeg bare huske å smi mens jernet er varmt å komme meg ut på veien igjen snart, for å overkomme frykten. Enn så lenge går det faktisk ganske fint!

Helga besto egentlig bare av nyyydelig mat, god vin, litt turgåing, masse chilling og litt spilling. En superkoselig helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg