HYTTETUUUUUUR

Hei og hopp alle sammen, fra fjellet! Jeg og Erica er på hyttetur med kjærestene, og har leid en helt amazing hytte, hvor alle bare går rundt og tenker at vi skulle ønske vi eide en slik selv, haha. I går kjørte vi tidlig på dagen, sånn at vi skulle få være her så lenge som mulig – så da var det bare å stappe bagger og pikk pakk i bilen og kjøre av gårde. Da vi kom frem i går var det full avslapning, en liten tur ut for å ta litt bilder, før det ble hjemmelaget pizza, vin etterfulgt av en tur i badstu og jaquzzi før det ble kvelden. For en LYX herre min juledag

  

Dette er fra nuet – nå har vi akkurat spist frokost, og har en aldri så liten avslapning i stuen og hører på podcast, mens jeg blogger. Vi skal begynne å bevege oss ut om ikke lenge – i dag skal vi nemlig pakke sekken (med pizzarester hehehe) og gå oss en tur! Det gleder jeg meg faktisk veldig til, finnes det noe bedre enn å komme hjem etter mange timer ute i frisk luft og natur og man bare kjenner i kropp og sjel at YESSss ok takk for meg

15 kommentarer
    1. Hei Anna ☺️ jeg elsker stilen din på leilighet – når dette gjelder interiør – savne sånn flere innlegg med tips på interiør. Hadde vært fint om vi hadde sett hvordan badet ditt ser ut 🤩☺️💛

      1. heihei!! du det er ganske lite og ikke særlig fint – heeelt ok og “vanlig” bare, så jeg har ikke orket vise det haha! jeg skal derimot pusse det opp er planen, så kanskje jeg lager noen innlegg på det da! 🙂 og tusen takk!

    2. Alle andre: hvor er klærne/interiøret/sminken fra??
      Meg: bilen. Let’s talk

      Hahah neida, men lurer på hvilken modell det er? Og har du kjøpt deg ny? 🥳 Ser sabla fresh ut (jeg holder på å spare til ny men ikke bestemt meg for hvilken enda, derav spørsmålet hehe)

      1. hahhahaah I like it

        det er en fiat 500, den er kjøpt brukt (en 2011 modell om jeg ikke tar feil) <3 den ser faktisk veldig fresh ut til å være så "gammel"!

        lykke til med bilkjøp <3!

          1. hahahahaha herregud jeg er fjern

            det er kjæresten til Erica sin, det er en elektrisk Jaguar, og noe mer enn det vet jeg ikke hahah <3<3

    3. Så mye bra innlegg og fine bilder for tiden!! Jeg får en så god følelse av å komme inn hit og lese <3 Ønsker deg en flott uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg