I AMAZE MYSELF

Noen bilder fra fredagens langfredagsfjære! Haha, kjæresten min og jeg tekstet da han spurte: “Hva er det?” så skulle jeg prøve å forklare, som endte opp med: “Man går tur i fjæra når fjæra er på sitt mest fjærete”. Altså hvordan i alle dager forklarer man det? Haha – uansett, vi gikk rundt Torghatten, som da er et stooort fjell med et hull tvers i gjennom seg. Jeg har jo vært vandt med det hullet hele mitt liv, men da jeg sto og så på det på fredag slo det meg at: dæven, det er egentlig ganske sjukt. Og enda sjukere at vi driver og går inni der. SÅ jævla mye jeg er redd for her i verden, men ikke å gå igjennom et hull i et fjell? I amaze myself sometimes

Nå har jeg pakket ut, trent, dusjet og fått leiligheten på stell. Kjæresten har kommet og vi skal bestille noe take away! Da var jaggu meg påska over for denne gang, og jeg har hatt det veldig fint med familien. Og ikke minst så deilig å ta det rolig! Jeg har brukt sminke èn gang, gått turer og føler meg liksom.. uthvilt. Tidligere om årene har jeg hatt både en kropp og sinn som var preget av fylleshow, og jeg må si det føles veldig deilig å slippe, haha. Nå må jeg få på meg joggisen og komme meg ut å hente take away!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg