I GÅR OG I DAG

A N N O N S E L E N K E   W E E K D A Y 

Hahaha *rock on*

G E N S E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Denne genseren kjøpte jeg meg på lørdagens aldri så lille bytur! Det er superlenge siden jeg har satt av en lørdag kun til å vandre rundt i byen, men herlighet så koselig det er. Det skal jeg begynne mer med igjen! Uansett, jeg kom akkurat inn fra dagens gjøremål og trening, og skal jobbe. Det går i en jeskla god blanding av Solo og iskaffe her nå og jeg njuuuuter fridagen til det fulle

 

Dette var gårsdagens set-up for morgenforelesningen. Jeg skjønner ikke at jeg i det hele tatt trodde litt på at jeg skulle komme meg igjennom den 8-forelesningen uten å sovne, når man ligger i sofaen med dyne og pute??? Jeg pleier egentlig å måtte sitte oppreist og gjerne på en litt ubehagelig stol på hjemmeforelesningene, men i går våknet jeg så stuuuupings trøtt at sofaen ble eneste mulighet. Sovnet jeg? Jess

 

Ellers lagde jeg blåskjell i går! Det er jevla snedig, faktisk, for dette er bare tredje gang jeg spiser blåskjell (og alle gangene har vært innen de siste 2 månedene, haha). Da jeg plutselig begynte å like blåskjell husker jeg at jeg sa: “men jeg skal i hvert fall aldri lage det selv hjemme!”, fordi jeg hadde ikke troen på at det kunne bli godt. Men på Rema selger de 2 pakker blåskjell (2 kilo) til 80,-, og da klarte jeg ikke la være. Med en flaske hvitvin, litt fløte, løk, hvitløk og kanskje litt chili, ble det en suuuuupergod og ikke minst billig middag. Det smakte faktisk skikkelig digg, og anbefaler dere til å prøve det – det som var “vanskeligst” med det var å stå å skrubbe hvert jevla blåskjell med en børste, haha.

 

H A   E N   F I N   O N S D A G   V I D E R E   ♥

 

5 kommentarer

Siste innlegg