I MITT HODE PÅ EN TIRSDAG

 A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

G E N S E R   G A M M E L    B U K S E   H E R

Dette er så sykt vinteranna. Hvert eneste år i bildearkivet mitt ser jeg sånn ut (med små forandringer så klart) – bleik, vissen og innpakka. Prøver å ta gode bilder. Men det er jaggu ikke lett, når ingenting spiller på lag med deg, haha! I dag har vært en fin dag da. Jeg hadde tidlig forelesning og dro rett på trening, som betyr at mine hovedgjøremål for dagen er overstått klokken 1 allerede. På vei hjem fra trening ble jeg også blendet av solen hele veien hjem, noe som føltes helt nydelig. NÅ dere, er det ikke lenge til det er lyst lengre enn til klokken 4!

I dag skal jeg jobbe, før jeg skal lage nudelsuppe med kjæresten, ta en dusj, skrubbe kroppen og ta sol. Jeg har egentlig sluttet å ta sol fordi jeg vil ta bedre vare på huden min, men en gang hver andre måned må være ok? Pittelitt D-vitamin? Men ellers er det selvbruning for life!! Ellers sitter jeg og har så sykt lyst å dra til Tokyo. Jeg hadde egentlig aldri tenkt på å dra dit før, men det siste året har faktisk Tokyo bevegd seg opp på topp 3 reisemål jeg vil til. Noen som har vært der? Veldig veldig veldig random, og nå kjenner jeg at jeg bare gå løs på mailboksen min. Vi blogges i morgen dere!!

17 kommentarer
    1. Heii!

      Tihi hva er sjansen for at du hadde fått til en liten rabattkode med Jane Kønig?😇😇😇😇

      1. Eller ops det er kanskje frekt å spørre om det? I så fall trekker jeg det tilbake haha! Bare bladde i arkivet og kom over armbåndet ditt og fikk så lyst på. Men studenter er ikke akkurat stinne av gryn haha

      2. haha ikke frekt å spørre om i det hele tatt <333 du jeg har ingen direkte samarbeid med Jane Kønig akkurat nå, så det blir litt vanskelig dessverre :(( <3 men tips!! vent til valentines day, kanskje det er på rabattert pris da! eller rett før

    2. Du måå dra til Tokyo! Jeg var der i høst og det føyk rett inn på førsteplass for beste reise- og jeg har reist mye!

      Hvis du drar der må du prøve det gigantiske sukkerspinnet, robotrestauranten, prøve kimono på (vi gjorde det via airbnb-opplevelse), smake sushi, kjøre gokart-sightseeing i gatene, se på alle de fine templene, dra på time-lab-Musemuet (syykt mange kjendiser som har vært der), og rett og slett bare gå i gatene og ta inn alle inntrykkene!

    3. TOKYO!! Var der i kirsebærblomstringa for noen år siden og herremin for et sted. Alt er spennende, og man kan bruke timer bare på å fortape seg i en ny bydel. Byen er kjempekjempestor og har uendelig med ting å by på. Kollektivtransport er kjempeenkelt med et kort du fyller opp og som du kan bruke overalt (også i vending machines). Vi gjorde det sånn at vi valgte ut et sted/greie vi ville besøke, også brukte vi hele dagen i det nabolaget/området.
      Anbefales å leie bærbar 4G slik at man har tilgang på googlemaps og oversetter, men man finner også alltid en metrostasjon hvis man går lenge nok, og kommer seg hjem derfra, hehe.

    4. ååh ingen tvil om at Yokyo er den kuuuleste plassen jeg har vært i! var der under kirseærblomstringa i 2016 og det var helt fantastisk. har aldri følt meg så trygg og velkommen en plass. veldig facinerende by men masse kult å se/spise/shoppe/gjøre ooveralt! jeg var der i litt over 2 uker, men føler ikke jeg fikk sett 10% engang haha. skal helt sikkert tilbake dit snart!

    5. Jeg har bodd i Tokyo før og det er soleklart en av mine favorittbyer! Det er så utrolig mange forskjellige ting man kan se og gjøre der, finnes definitivt noe for enhver interesse. Anbefaler å dra dit hvis du tenker på det ♡ Jeg synes våren med kirsebærblomstringen (som andre også nevner her) er den fineste tida, men sen-høsten er også nydelig med de gule og røde bladene som er overalt!

    6. Anna har du slettet videoene dine på youtube???? Jeg blir alltid i så godt humør av å se videoene dine :(( kan du plis kom ut med flere, sånne filmer som viser hva du gjør i løpet av en dag. Videoene dine gjør meg så happy!!

    7. Tokyo/Japan er det kuleste stedet jeg noen sinne har besøkt!! Om du først drar til Japan bør du kjøpe et togpass, sånn at du kan få sett andre deler av landet også. De har jo lyntog der, så du kommer deg videre til neste by på max 2-3 timer. Vi startet i tokyo, for så så besøke Hiroshima, Kyoto, Osaka, Nara (masse dådyr!!) Himeji og et par andre småbyer. Alle du møter er superhyggelige og imøtekommende.
      Dra på tradisjonelt japansk badehus (onsen), robotcafe i Tokyo, spis masse sushi og dra i alle templene i Kyoto <3

    8. Sier meg enige med alle over her: Jaaaaa. Dra til Tokyo!
      Nå er det litt nørd om jeg sier at du sikkert finner sykt mange fine/kule locations for å ta bloggbilder…….
      Men det er så mye stilig å se, SÅ mye god mat (sushi, okonomiyaki, EKTE ramen, og ikke minst: yakiniku!!!!!!) også har de også en norsk kafé der! Den heter Fuglen og er som å komme inn i bestemors stue. Om du noen gang skulle plutselig savne Norge, hehe.
      Som nevnt er dog 4G absolutt nødvendig, fordi Tokyo er dritsvært, og bare det å søke opp hvor du skal på Maps er veldig kjekt.
      Hvis du bestemmer deg for å dra, dra mens det er sakurablomstring (den starter i slutten av mars), da er det heller ikke sjukens varmt som det blir i mai-august.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg