I MITT RETTE ELEMENT

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y 

I dag har vært dagen jeg (og resten av reisefølge) kanskje har gledet oss mest til, da vi hadde bestilt oss en båttur. Den var på hele 8 timer, og tok med oss rundt på størsteparten av Montenegro sine fjorder, noe som virkelig var helt fantastisk. Båten var stor og med sakkosekker på taket, hallais??? Vi stoppet på 7-8 ulike plasser, alt fra blue cave, kirker til gamle fengsel og krigsbunkere fra andre verdenskrig. Slike ting eeeelsker jo jeg – å bli fortalt historie om plasser. Men ikke minst: å være på båt! Det har jeg savnet sånn, og har ikke vært skikkelig på båt siden i fjor sommer. Jeg er jo ei skikkelig sjø-jente egentlig, og elsker å være på havet. Samtidig var jeg dum nok til å google meg opp på hai-angrep før båtturen, så jeg fikk bare badet èn gang da jeg klarte å stresse meg opp riiiiiimelig mye og urealistisk i forkant (med tanke på dameuken jeg har prestert å nevne to dager på rad nå – now you know). Men turen var virkelig helt njudens, og vet at dette er en slik dag jeg kommer til å savne veldig, og aldri glemme! Anbefaler alle å legge penger i en slik tur om dere drar til Montenegro, vi betalte vel rundt 60 euro hver, og det var helt klart verdt det.

T S H I R T E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R 

 

   

6 kommentarer
    1. Så helt nydelig ut! Så gøy å se bilder fra/lese om et så “uvanlig” reisemål, får veldig lyst til å ta turen selv når jeg klikker meg inn og ser bildene dine hvertfall 😀

    2. Skal faktisk til Montenegro selv om noen dager! Husker du navnet på selskapet som drev båtutflukten? Dersom du har noen andre tips til ting man bør få med seg i Montenegro hadde det vært supert:)) kos deg videre!

      1. oi det husker jeg ikke, men det er veeeeldig mange som driver med ulike tilbud der, alt ettersom hvor lang tur du ønsker å dra på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg