I NEED A FUCKING JOB

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Heii og hå, og god mandag tirsdag! Uken min henger litt etter, da jeg hadde en skikkelig søndag i går. Jeg var nemlig ute på søndag, og da blir det fort sånn at mandag forsvinner litt, haha. Jeg var jo i Oslo i helgen med jentene, som var sååå koselig! Men det tenkte jeg å ha et lite (og da mener jeg lite, jeg tok typ ingen bilder haha) bildedryss fra senere. Men jeg kom hjem igjen i går kveld, så dagen i dag brukes på å jobbe, pakke litt ut, rydde og vaske her hjemme, og ikke minst …. jeg skal pynte til jul!!!! Herreguri jeg gleder meg!!!! Sitter bare som taperen jeg er og venter på at kjæresten min skal bli ferdig på jobb så han kan hjelpe meg å bære opp juletreet. Wow når jeg leser den setningen der er det eneste jeg kan tenke: I need a fucking job

Anyways!! Dere som følger meg på Instagram vet jo allerede dette, men jeg har fått en pre BW-kode på Bik Bok! Den gir 30% på alt av fullprisvarer, og varer helt til torsdag klokken 18:00, da går Bik Bok selv live med rabatten som gjør at alle andre kan bruke den. Sååå frem til torsdag nå kan man shoppe før alle andre på 30%. Strekkoden for butikk gir bare 20% som vanlig, men legger den ved nederst uansett. Så denne gangen kan det være lurt å handle på nett for litt ekstra rabatt

 

ANNAIS30

G Y L D I G   U T   T O R S D A G

K L O K K E N   1 8 . 0 0 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 

 

Noen av mine favviser – kjolen på nr 15 bestillte jeg meg hele 3 (!) ganger for å forsikre meg at den rakk å komme til helgen i rett størrelse, hahaha. Så den brukte jeg faktisk på søndag og fikk sååå masse komplimenter for den. Men jeg vil si den er litt stor i størrelsen da den har mye strech, så om du står mellom to strl, gå ned! Brukte også genseren på nr 11 i helgen, elsker den under en sort kåpe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg