IDIOTKJERRING

Hei alle sammen og god mandag! Selv kommer jeg rett fra en veldig mandags-aktig setting. Nemlig å få bilen min bilberget. Har dere hørt podden vet dere jo at begge nøklene til bilen min er borte, og den har stått ute på gata i … tja, det begynner vel å bli fire måneder? Men nå skjer det eeeeeendelig noe, og jeg fikk bestilt bilberging og den ble jaggu tauet vekk. Selv om det var veldig digg å endelig få det gjort, må jeg si at det er en ny level av å føle seg idiot-kjerring, når jeg står og forteller til bilbergeren hva casen er. For så å bare bli stående og vinke den farvel. Men men, nå blir det nye bilnøkler på madammen, så etter det gjenstår det bare å få fikset bilen. Sånn sett er det jo jæskla greit at jeg var treig med å ta av vinterdekkene i vår, da det ser ut til at bilen ikke er å se på vegene igjen før det er vinterdekk-sesong igjen. Kjøret går

Akkurat nå sitter jeg og dunker nedpå en limonade og jobber, før det blir kickboxingtrening i kveld. Mandagen kom litt hardt på i morges, da jeg kom på skolen og skjønte at arbeidskrav var next up. Med det var uka i gang, si!

 

8 kommentarer

Siste innlegg