INGEN HØYDARE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 


G E N S E R 
   H E R    B U K S E    H E R    H Å R B Å N D   
 H E R

 

Hei fra Trondheim! I dag har jeg gjort èn ting – sittet i bil. Tidlig i morges satte vi snuten mot Trondheim, og nå har jeg endelig fått bakket ut av baggene og satt meg i ro. Jeg har garris skrytt av dette før, men en av mine beste egenskaper er faktisk at jeg rydder ut av kofferter/bagger med en gang jeg er hjemme fra reise. Om noen skulle lure, liksom…….. Det var ikke akkurat noen høydare å komme hjem igjen, da det seriøst bøtter ned med snø. Jeg hadde egentlig tenkt å dra på trening, men i protest mot været burer jeg meg inne i leiligheten resten av dagen. Det får bli vasking av klær og kanskje litt lesing av pensum heller, så jeg får gjort noe fornuftig. Også er det tilbake til virkeligheten igjen i morgen, noe jeg faktisk kjenner skal bli litt deilig. Nå driver jeg og knoter med å få ut podd-episoden, den er ferdig redigert men nekter å laste seg opp, men forhåpentligvis får jeg den ut innen dagen er over!!

Ellers får dere 30% på NLY by Nelly i dag, altså både buksen og genseren min! Det er også siste dag det er 20% på så og si hele Nelly, tilbudet finner dere her, og det går ut i natt <3 Jeg laget en liten Instastory (@annais) i morges med tips, bla er det jo 20% off NuNoo som det nesten aldri er salg på!

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    HE R    7 .    H E R

8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg