IPHONE PICS

Jeg fikk hele to kommentarer på at dere ikke var lei av bilder fra Amstern enda, og selv om det er ganske få, er det flere enn de 0 som svarte nei. Så da blir det de to menneskene som kommenterte som bestemmer dette innlegget – enda flere bilder fra Amsterdam, nå fra mobilen min! Denne bloggen er et demokrati dere, bruk stemmeretten deres!!! Haha neida, jeg skjønner godt at dere ikke orker kommentere blogger. Jeg er bare glad dere er her inne, og at noen i det hele tatt gidder gi lyd fra seg er jo mer enn nok.

Men ja, jeg er hjemme igjen, men hjernen henger enda litt igjen i Nederland. Jeg får meg ikke opp om morgenen, og føler meg litt som en liten zombie. Heldigvis har jeg ferie helt til mandag, så da gjør det ingenting heller. I dag har jeg i hvertfall kommet meg på årets første trening, og hentet sommerdekkene mine! Så det får da være noe, haha. Men here we go, mobilbilder! Den nye bloggportalen driver og hysser med meg, og scroller opp og ned i mens jeg skriver, så selv om jeg egentlig ville legge til bildetekst på disse bildene MAKTER jeg ikke fordi jeg kommer til å KLIKKE og kaste maccen i gulvet hvis jeg prøver mer. For noe jækla dritt ass

Camojakken er fra Samsøe Samsøe, både den sølve glitterkjolen og den i gull (fra forrige innlegg) er fra Forever Unique, Velvetbuksen finner dere her, og den hvite maxikjolen finner dere her.

14 kommentarer

Siste innlegg