IT’S LIVE

E G E N R E K L A M E

Hei og hopp – jeg er bare innom for å si…. at nå er kolleksjonen med NA-KD ute!!!! Herregud så utrolig … rart, haha. Jeg meldet med noen av dere klokken 07.00 i morges, da flere hadde satt på alarm for å gå inn! Dere som kjenner meg vet at jeg er et B-menneske uten like, så bare at noen står opp for meg gjør mer RØRT. Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger, dere er virkelig fantastiske! Og om dere skulle lure på noe så bare send meg DM på Instagram eller bare spør her, så skal jeg svare!

 

D E R E   F I N N E R 

K O L L E K S J O N E N   H E R

 

Og husk: koden ANNAIS gir dere 15% på kolleksjonen, og den er gyldig i 48 timer! Tenkte jeg skulle dele bildene fra shooten med dere, da jeg prøvde meg på en aldri så liten supermodelwork ! Hahah * meg meg meg megselv *

 

 

H A   E N   F O R T S A T T   F I N  

T I R S D A G   A L L E   S A M M E N    

40 kommentarer
    1. Helt nyydens kolleksjon!! Hadde på alarm selv og fikk handlet klokken 07.03, gleder meg såå til det kommer<3

      1. tusen takk! <3 jeg har 36 i buksene! om du går inn og ser på storien min på Instagram og/eller IG-TVen jeg akkurat la ut ser du lengden til meg (er 176-177cm). den kunne vært enda lengre til meg syntes jeg personlig, for en skikkelig oversized look- men de må jo lages så de passer flest mulig<3

        så du får ta en titt å se hva du tror, og måle med meg eventuelt! også kan du gå inn på NA-KD og se på modell-bildene, der står det høyden på modellen som har den på også, som du kan se etter! <3 bare si fra om du lurer på noe mer!!

    2. Har du designet klærne selv, eller har Nakd gitt deg en kolleksjon som de selv har valgt ut? Du ser smashing ut <3

    3. Herreguuuuud så fin du var på de bildene her!! Spesielt det der du har hendene i lomma og smiler med tennene, så vakker😍 Sykt fin kolleksjon, du er flink. Heier på deg!!

      1. syntes duuuu, ååå det blir jeg så glad for å høre <3 ja jeg likte at de tok med det selv, viser liksom litt hvordan jeg "er" i virkeligheten, ikke like mye supermodelwork der i gården, hahah!!! tusen takk fine <3

    4. Gratulerer så mye med en sykt fin og gjennomført kolleksjon! Satt selv på alarm 06.55 idag tidlig for å kuppe favorittene mine!! Gleder meg så mye til det kommer i posten 😀

    5. Herregud Anna grattis med kolleksjon, du ser virkelig smashing ut i alt!!! Er sånn smått stolt om det er lov å si, har ventet på at det skulle bli din tur å lage en med NA-KD! Skulle eegentlig prøve å spare penger, men måtte jo klikke meg hjem noe for å supporte spesielt når alt var så fint<3<3

    6. Gratulerer med smashing kolleksjon! Endte opp med å bestille både en og to og tre og fire plagg, haha! Så latterlig mye fint. Og så utrooolig fine bilder. Du er vakker 💗

    7. Gratulerer så mye med kolleksjon! Så sykt mye fint! Var oppe 07 slev idag og klikket hjem halvparten. Gleder meg til å prøve!

      1. tusen takk fine du, både for fine ord og ikke minst at du står opp tidlig OG shopper!!! du er en ekte OG, ass – GLEDER meg til du får det, håper alt passer og at du blir superfornøyd <3 <3 !!!

    8. Sykt fine klær!! Likte veldig godt minikjolen i denim, men ser at det står på nakd at den ikke kommer før 17/04! Kommer rabattkoden eventuelt til å gjelde på denne når den kommer? 🙂

      1. tusen takk!! <3 ja den kjolen er amaaaaazing, gleder meg til den kommer jeg og! nei jeg troor jo egentlig ikke det, men psst: jeg vet om noen som kommer til å ha en rabattkode på NAKD 15e *hehe* – så da kan du eventuelt vente til da <3

    9. Hei! Vil du si at buksene er vanlige i størrelsen? Kan jeg spørre om hvilken størrelse du pleier å bruke i typ bukser fra Gina/hm ?😊 Mye fint!

      1. ja det vil jeg si! jeg kunne hatt 34 i den mtp. på midjen, men ville ha den lengst mulig så da tok jeg 36! den passer fint til meg i midjen da også 😀 I “Molly” buksene fra Gina har jeg 34/XS – HM har jeg faktisk ingen bukser fra.. Men levis bruker jeg 24/25, og i andre bukser varierer fra NA-KD jeg mellom 34 og 36 <3 håper du fikk svar på spørsmålet?

        tusen takk <3

    10. SHIT, er det mulig å være så pen?!?!?!
      Grattis med ny kolleksjon and the damn good looks 👏🏼👏🏼

    11. Wow, gratulerer så masse! Utrolig fine bilder og ikke minst utrolig fine klær – og du ser smashing ut som vanlig! Kommer nok til å klikke hjem noen av plaggene når jeg får lønn, såå mye fint <3

    12. Så utrolig fin kolleksjon! Satt og ventet på den hvite denimkjolen selv, klikket den hjem i både 36 og 38 for å være sikker på at en passet hahaha <3 Gratulerer så mye med kolleksjonen, den var helt sinnsykt fin! Og kjempefine shoot bilder, kolleksjonen er veldig deg føler jeg, så det lyser gjennom at du har jobbet hardt med dette <3
      Et ønske til neste kolleksjon er at buksene går helt i gulvet på deg selv, så vet jeg at de passer i lengden til meg også hahaha <3 men skjønner at de vil at flest mulig skal passe de! eventuelt ha flere lengde-størrelser hihi 😀 du er så flink å tipse om lange bukser ellers så hadde vært smuuud med lange bukser på nakd også <3

      1. ååå så gøy, håper du liker den hihi!! personlig eeelsker jeg den haha!! og tusen takk <3 <3

        du jeg ville egentlig det, men det er som du sier – de prøver å lage klærne sånn at flest mulig kan bruke de, ikke "bare" lange folk, noe som er ganske forståelig <3 men ja flere lengde-størrelser går jo an! men jeg skal absolutt fortsette å blogge om lange bukser og folk for oss langbente uansett, koselig at du liker det! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg