ITS TIME

A N N O N S E :   R A B A T T K O D E   P Å   N A – K D

Oh yes, its tiiiime! Hahaha. Jeg har fått en rabattkode å dele med dere, på NA-KD! Som dere vet har jeg lagt min elsk på den nettsiden det siste halvåret, og blir like stoka hver gang jeg får velge meg ut noen klær derifra. Jeg shopper jo også selv der i tillegg til å få noe sponset av og til, og nei – det er ikke toll på sendingene derfra ♥ Men over til rabattkoden – jeg har samlet litt (mye) jeg syntes var nydens nedenfor til inspo! Rabattkoden gjelder hele nettsiden, altså også merker som Levis, Calvin Klein ++. Koden er gyldig i en liten uke. Enjoy!

 

R A B A T T K O D E N   ANNAIS15 G I R   D E R E   1 5 %   O F F   H E L E   N A – K D . C O M

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

9 kommentarer
    1. Ååh, der var det mye fiint gitt! Prøver derimot å unngå nettshopping når jeg kan, så jeg får heller sikle litt og hente inspirasjon til typer plagg jeg kan lete etter i klesbutikkene. Dette var forresten veldig fint, oversiktlig og gjennomført kles-innlegg!

    2. Hei Anna!

      Nå vet ikke jeg hvor du står ift klimapolitikk og diverse miljøtiltak, men du fremstår som ei oppegående dame, så jeg har på følelsen av at du har noen tanker rundt dette. Du legger jo ofte ut rabattkoder til ulike nettsteder som selger klær og andre ting, men jeg lurer på om du har tenkt noe over hvordan vårt enormt store forbruk påvirker miljøet? Jeg forstår at rabattkoder m.m. er uunngåelig hvis man skal klare å jobbe som blogger- men jeg lurer bare på om du har tenkt over hvordan du er med på å fremme at man hele tiden trenger noe nytt. Prøver ikke å være noe klimapoliti altså, jeg synder mye selv, men prøver å gjøre endringer så godt jeg kan. Noe å tenke på! 🙂

      1. Hallo du! Og takk 🙂 Skjønner godt at du lurer på det, og jeg har absolutt tenkt over det, da klesindustrien er en av de største fy-fyene for klimaet også. Som du sier er det nesten uungåelig for meg å slutte helt med det da det er en måte jeg tjener penger på. Jeg har derimot prøvd å kutte litt ned på deling av alle mulige rabattkoder, og heller velge ut en gang i blandt de jeg selv syntes er bra tilbud, eventuelt om det er stor etterspørsel etter koder. Selv har jeg også roet nettshoppingen min betraktelig, da jeg før ofte kunne tenke at “denne KAN være fin” – nå bestiller jeg kun ting jeg vet jeg kommer til å bruke. Det er veldig godt poeng det du sier med at “man hele tiden trenger noe nytt” – akkurat den har jeg blitt veldig bevisst på, og jeg PRØVER å dele koder uten å oppfordre til at YOU NEED THIS IN UR LIFE. Heller ha litt mer “skal du shoppe, her har du en kode som gjør det du hadde tenkt å kjøpe litt billigere”. Om du skjønner? Haha, ble litt knotete forklart det der. Men ja, jeg prøver å gjøre små endringer her og der – det hjelper kanskje ikke all verdens og det er absolutt et paradoks for meg selv. Prøver å “ta igjen” samvittigheten min på å spise veldig mye mindre kjøtt og fly veldig mye mindre (i hvert fall i forhold til i fjor, da jeg fløy ALT for mye!). Håper du fikk svar på det du lurte på, selv om det absolutt ikke er noe særlig godt svar, og det er jeg klar over selv, haha :/

    3. Jeg synes det var et veldig godt svar jeg Anna! Og det at du selger klærne dine på tise er jo en stor påvirkning av miljøet! Du viser at det er innafor å kjøpe brukt og du fremmer et sted som selger brukte klær. Så du gjør mer enn du tenker på i første omgang! Kunne du kanskje hatt et innlegg om hvordan bruke klær på nye måter eller hvordan redesigne klær du trodde var ødelagt? Haha jeg vet ikke, men noe sånt hadde vært kult

      1. for et hyggelig svar, tusen takk for det! jeg prøver jo så godt jeg kan der, og det som jeg selger på tise er jo stort sett ting jeg har bestilt for å bruke men som ikke passet / ikke passer meg lengre. men ja det er en vanskelig balanse mellom å skal tjene penger på det, og samtidig holde det nøkternt på hva man egentlig trenger, det må jeg si. men hyggelig å se at du syntes jeg gjør en god (nok) jobb <3

        angående et innlegg om å bruke ting på flere måter/ trodde var ødelagt – jeg hadde tenkt på det da jeg hadde temauker for et år (?) siden, men det var litt dårlig respons på det så jeg droppet det. men skal absoutt ta det opp igjen, da jeg har tenkt på: hvordan bruke samme jeans en hel uke. det eneste med det er det hygiensike høhø, så blir kanskje ikke en HEL uke, men skal absoulutt ta opp den tråden igjen nå som jeg har fått spesifikke ønsker om det!! <3 takk for fin kommentar og gode tips!! det setter jeg veldig stor pris på! 😀

    4. Jeg mener også å huske at du har vært ganske i mot black friday og sånn med mindre man skal ha noe bestemt og har mulighet til å spare penger på det? Du sprer gode verdier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg