JEG ER I…

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

Kjolen er fra Missguided, vesken finner dere her og skoene her <3 

 

Det er ikke så trist å reise fra sommerhytta på Sørlandet når man reiser videre til en nesten like fin plass – jeg er i Kragerø! Bildene ovenfor tok jeg akkurat, da vi har vært ute og spist med familie og slekt, samt vandret en tur rundt i Kragerø. Jeg har jo vært i Kragerø hvert år siden jeg ble født typ siden farfaren min bodde her (og annen familie enda), så føler meg veldig hjemme her og elsker å være her. Dagen i dag gikk til å sole og bade med søskenbarnet mitt, før jeg fikk meg en … DUSJ! Herregud, så rart det er å ha rent hår og kropp. Jeg har gått rundt og tatt på håret mitt i hele kveld, hadde helt ærlig glemt at det kunne være så mykt og glatt, haha. Og så blondt det har blitt! Jeg har nesten helt hvitt hår nå, så jeg da jeg hadde dusjet. Det er sprøtt hvor mye lysere hår jeg har fått etter jeg ble 20, haha. Men det er en annen historie !!!

Nei jeg nyter å være tilbake til mitt gamle liv med innlagt vann, rene sengeklær, vaskemaskin og trådløst internett, haha. Håper dere har hatt en fin start på uka, smask <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg