JEG ER SÅ KJEDELIG

 


K Å P E   
N A – K D ,   H E R

G E N S E R   Z A R A

S L A N G E T I G H T S   N A – K D ,    H E R

S K O   A D I D A S 

R I N G E R   J O S E P H   C P H

 

Gårsdagens outfit, da var det feiring av svigerbror! Herregud det var digg å spise deilig tapas, drikke deilig rødvin og glemme at jeg hadde eksamensperiode for a sec. Og ikke minst nøyt jeg en dag med sminke og kule klær, hahaha. Her hjemme trasker jeg rundt i beige bukse joggebukse, knallrosa genser, stripete sokker og håret på halv tolv til en hver tid. Jeg orker ikke stelle meg om jeg ikke trenger, haha. Uansett, i går følte jeg meg veldig kul i min nye tights – altså hallo? Jeg må bare nevne at den er SYKT liten i størrelsen, jeg har min i størrelse 38. Så om noen vil kjøpe den av meg i 36 som jeg bestilte først, holla at me hahaha.

Nå skal jeg tilbake til lesing. Herregud så kjedelig jeg er/har det

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg