JEG FØLER MEG SÅ KUL!

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D 

    

 

J A K K E N   F I N N E R   D E R E    H E R    B U K S E N   E R   G A M M E L ,   L I K    H E R 

H O O D I E N   E R   O G S Å   G A M M E L   S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Okei dere, ser dere hva jeg ser? I går var en stor dag for meg kles-wise! Nemlig både løse jeans med ankel-cut og chunky sneakers! Jeg har alltid elsket en klassisk og street, hva heter sayingen – “a little classy, a little hood”? Det er så kult! Men siden jeg alltid har følt meg så styltete har jeg tenkt at jeg må gå i klær som fremhever det lille jeg har av former, damn was I wrong. Jeg følte jeg superkul i dette antrekket! Trenchcoaten er ny og litt mer oversized enn de jeg har hatt tidligere, samt i tykkere og litt mer “eksklusivt looking” stoff. Gleder meg til å prøve meg litt frem med den – å bruke den over hoodie eller kanskje som en kjole med belte rundt? Har dere lest bloggen min i noen år vet dere kanskje hvor mye jeg har lagt min elsk på trenchcoats.

E L L E R S   M Å   D E R E   H U S K E   A T   K O D E N   ANNAIS15  

G I R   D E R E   1 5 %   OF F   H E L E   N A – K D . C O M   < 3

 

I dag har jeg vært med familien hele dagen – etter frokost var det en tur til byen i finværet, hvor vi faktisk spilte litt minigolf, før det ble lunsj på en ny pizzaplass her i Trondheim – Grano! Anbefaler alle å prøve pizzaen, suuuupergod! Akkurat nå sitter jeg faktisk og gjør pittelitt regnskap, før jeg skal ta skikkelig lørdag og bare slappe av. Sykt deilig å ha en edruhelg, jeg kjente jeg begynte å bli skikkelig lei av å dra ut etter en periode med mye party. Så da blir det nice med godteri og god mat! Ha en fin lørdag alle sammen!!!

8 kommentarer
    1. Skal en tur til Trondheim til uka, og tenkte å teste ut en av disse pizzastedene du skryter så av! 😀
      Så, bør jeg gå for Una eller Grano? Haha.
      Om du har noen andre tips til koselige plasser i sentrum, så sleng de gjerne med <3

      1. så gøy! hadde jeg vært deg ville jeg prøvd begge, hahaha… <3 Una er mer resturant da, litt koseligere å sitte der! Grando er litt mer "take away" preg over! ellers ville jeg dratt på Bakklandet og tatt en kaffe, der er det veldig hyggelig! Sabrura har bra sushibuffet, og Caramel i midtbyen nydelige smørbrød og cupcakes! Håper turen blir nydens !! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg