JEG GIDDER DET IKKE

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D 

   

 

B L U S E    H E R    T I G H T S    H E R    B O O T S    H E R

 

Dagens outfit! Jeg har jo lovt meg selv å legge litt effort i hva jeg har på meg, og i dag slo jeg jaggu meg til med skjorte. Skal jeg være ærlig ble jeg så jækla lei av alt som hadde med skjorter å gjøre, etter den alt for lange og “classy” perioden min i 2. og 3. vgs. Med hvit skjorte, gjerne med en aldri så liten genser over og en big ass klokke rundt armen. Hahaha, mange av dere husker kanskje denne perioden? Men denne skjorten likte jeg faktisk veldig godt, med et spesielt snitt og kule bukser + sko går det akkurat.

I dag er formen mye bedre – i går holdt jeg meg hjemme hele dagen, bortsett fra en liten tur på butta for å fylle kjøleskapet. Både treningsøkt og sosialisering ble droppet i går, og det er jeg glad for i dag – formen er tipp topp igjen (selv om jeg holdt på å bli sprø av å sitte inne i leiligheten HELE dagen). Jeg fikk gjort mye annet i går da, jobbet masse + jobbet med et foredrag (!!!!) jeg skal holde… Det skal jeg fortelle om senere, haha….Ellers, som dere kanskje ser tittet solen frem i dag! Det hjalp pitte, pitte litt da jeg gikk til skolen i 13 minusgrader klokken 8 i morges. Det er for kaldt, ass. Jeg gidder det faktisk ikke?? For å holde meg våken og varm tok jeg meg en aldri så liten bokseøkt etterpå, og nå er det ei som skal hoppe i dusjen før det blir jobbing videre. Ha en fin onsdag videre!!

14 kommentarer

Siste innlegg