JEG HAR SOMMERFERIE! VEL…

A N N O N S E L E N K E   N A – K D 

P L A Y S U I T E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Herregud, dagen som føltes så langt unna er her faktisk – jeg har sommerferie! I dag hadde jeg femte og siste eksamen, og det føles … skal jeg være ærlig føler jeg ingenting akkurat nå, haha. I det jeg leverte inn eksamenen var det bare å kjappe seg hjem for å få på sminke, pakke tre kofferter (!!!) og dra til byen for å shoote samarbeid. Jeg “sjekket inn” på et hotell jeg absolutt ikke bodde på og var 10000% blogger både utenfor og inni hotellet, haha. Vel, jeg la igjen tusen spenn på lunch (jepp), så da har man lov å være litt irriterende blogger på luksushotell, eller?

Så ja, sommerferri-følelsen har ikke satt seg helt, da jeg har brukt hele dagen på å jobbe. Jeg har fått levert inn to samarbeid til godkjenning nå, og skal eegentlig begynne på et tredje – men om en time skal jeg også være på vors, haha. Så da får det bli i morgen! Sånn går det når man har huket av 4. juni som LEDIG, plutselig var hele dagen fullbooket, haha. Men ja, eksamenen gikk helt ok – det var en caseoppgave og mange er kanskje enige i at der er det alltid vanskelig å vite om man tolket og skrev oppgaven “riktig”. Men det får bare være, nå skal jeg åpne en øl, klappe igjen maccen og dra ut å feire!

M A S S E   G R A T T I S   T I L   A L L E   S O M   B L E   F E R D I G E   I  D A G ,   O G   I K K E   M I N S T   –   M I N E   A L L E R   S T Ø R S TE   L Y K K E Ø N S K N I N G E R   T I L   D E R E  S O M   H A R   I G J E N   E N / FL E R E   E K S A M E N E R .   S N A R T   N Å ! ! !

8 kommentarer
      1. wohooo grattis til deg også!!! hahah nei nå ska du høre – Brittania hotel får du lunsj (for to vel og merke) til en tusenlapp!

    1. Så deilig med ferie, veldig fortjent!
      Lurte bare på en ting; bruker du noen form for selvbruning, isåfall hvilken og liker du best krem eller mousse?🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg