JEG KAN IKKE SI MER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D ,   S A F I R A

* meg som ler høftlig og ber folk bare gå forbi selv om vi har shoot hehehe*

 

J A K K E   N E L L Y ,    H E R

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   N A – K D ,    H E R

S K O   N A – K D 

S M Y K K E   S A F I R A ,    H E R

 

Helt ærlig kan jeg ikke si så mye mer om dagen min annet enn disse bildene, da jeg har holdt på med “dagen min, minutt for minutt” i hele dag og må spare alt til det innlegget, haha. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å starte å redigere det, så det kommer i morgen! Jeg har akkurat hatt middagsselskap med svigers her hjemme med deilig asiatisk mat, både forrett og hovedrett – så hyggelig! Men etter å stått opp i sju-draget kjenner jeg at jeg må lalle byssan akkurat nå, så får vi blogges i morgen <3 G O D   N A T T

5 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i jeansen? Er sånn ca samme størrelse som deg, men usikker på om jeg skal ha 32 eller 34! Hvordan er den i størrelse? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg