JENTEHELG

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K  B O K

 

G E N S E R    H E R 

J A K K E    H E R 

B U K S E    H E R

S K O    H E R

 

Når oljen i ansiktet ditt ender opp med å se ut som tidenes glow på bilder – da er man jaggu heldig med lyset, haha. Disse bildene tok jeg etter dagens forelesning, og da kan jeg sies at jeg var litt svett også, da ingen andre enn denne damen var på powerpointen, haha. Vi hadde om kanaler og da var det snakk om podcast blandt annet, så da dukket jammen skiten opp gitt. Gøy da!!

Treningstøyet mitt lå i baggen og planen var å trene litt, men det ble lett droppet da Ingrid inviterte til en aldri så liten kaffe. Hun er hjemme i helgen noe som er sååå hyggelig. Denne helgen blir en skikkelig jentehelg og det kjenner jeg trengs <3 Nå skal jeg ut å spise med familien, G O D   H E L G !

12 kommentarer

Siste innlegg