JETLAGGED

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Først må jeg bare si tusen takk for så mange fine meldinger de siste to dagene! Har aldri opplevd at noen har sendt meg så personlige, fine meldinger etter en podd, og det gjør jo virkelig at det gjør det lettere å åpne seg om ting. Dere er nydelige!!

I dag har vært en travel dag, og jeg kjenner meg typ jetlagget etter klokke-stillingen, haha. For første gang på sikkert fire år hadde jeg litt ordentlig døgnrytme, og sovnet før klokken 12. Men etter vi stilte klokken har alt fucket seg helt opp, og jeg våkner med bakis-hodepine og out of this world urven om klokka er før 10. I morges var det egentlig tidlig forelesning, men det måtte bli en time ekstra på øyet, haha. Men jeg kom meg på skolen i rett tid uansett, og har også fått inn en treningsøkt og en spraytant-time. Akkurat nå sitter jeg barnevakt, før det blir eksamensskriving i kveld. Shaitos pomfraitos, det blir digg å våkne i morgen tidlig og ha BURSDAG og slappe av resten av uken, ass. Jeg får vann i munnen bare av å tenke på all den gode maten, gode vinen og gode folkene jeg skal være rundt de neste dagene, hihihi

S E T T E T   J E G   H A R   P Å   F I N N E R   D E R E    H E R 

Noen bilder fra da vi var i Brønnøysund, syntes de var sååå hyggelige – selv om de er litt hyggeligere uten sladden da, haha.

13 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til den aller fineste og beste bloggern jeg vet om!! Håper dagen blir akkurat like fin som deg og at du får en helvettes bra bursdagsuke, for det fortjener du <3<3

    2. Gratulerer så mye med dagen verdens beste annais<3<3 Håååper dagen din blir fylt med glede, latter og fuglesang 😛 Smask!

    3. Tips til at mascara smitter over på øyet: Gå over øyelokket ditt med et matt pudder FØR du påfører mascara. Det smitter nok pga oljete øyelokk 🙂

    4. Gratulerer så mye med dagen! Digger deg, du er en av favorittbloggerne mine!! Du sier så mye rart og morsomt, og forteller om så mange flauser og kleine situasjoner, som gjør at jeg trekker på smilebåndet hahaha. Takk for at du er du! Håper dagen din blir fylt med glede og latter, og at du får en koselig og minnerik feiring! <3

      1. herregud din søting og snilling og bare JA tusen takk!!! nå ble jeg skikkelig glad <3 og feiringen var absolutt koselig og minnerik!!

    5. hahaha, jeg har også vært jævlig “jetlagged” de siste dagene, og ikke skjønt hvorfor i faen før nå! takk!!! og grattis med dagen!! håper den er knall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg