JOBB OG LUKSUS

A N N O N S E   N A – K D

Hei og hå alle sammen, her var det lenge siden gitt! Så derfor tenkte jeg å kickstarte uken med å vise litt bilder fra forrige uke, da fra torsdag, da jeg sjekket inn på hotell for en dag! Det har nesten blitt en liten tradisjon i før jul. Nå var det ikke bare for luksus jeg sjekket inn på hotell, men mest fordi jeg skulle få gjort unna litt jobb. Britannia er jo det jeg selv mener er det fiiineste hotellet i hele Norge, og å spille inn samarbeid der er virkelig bare en drøm. Så det ble et døgn blandet av jobb og litt hverdagsluksus, helt perfekt det

Jeg mener seee her da! Blir like glad hver gang jeg går inn på de badene her de er så utrolig lekre

Litt partyglam inni dusjen da vett! Dette er “maxi sequin dress” fra NA-KD, men den er dessverre utsolgt akkurat nå…

   

Denne kåpen derimot er ikke utsolgt, men er inne i mange størrelser! Link til den finner dere her. Da jeg fikk den ble jeg heeelt forelsket, den er i deilig teddystoff, er superlang (det er noe jeg har blitt veldig glad i med kåper) og har store “flapper” som jeg også elsker. Jeg har min i størrelse 36, så som dere kanskje ser er den ganske oversized i seg selv i størrelsen! Dere har sikkert allerede fått det med dere, men Black Week er i gang hos NA-KD nå, og med koden nedenfor får dere 30% i 7 dager, altså er den gyldig ut neste mandag, 29. november.

B R U K   K O D E N 

ANNAIS30

 F O R   3 0 %   O F F   H E L E   N A – K D
G J E L D E R   I K K E   S A L G 

 

Ut å spise seeeen middag

Det ble tapas mmmm

Før det ble Gossip Girl til vi sovnet! Vi har akkurat sett ferdig den nye versjonen – trooor jeg har nevnt det her inne før, men jeg likte den!! Men syntes det var veldig rart at det var så få episoder, uten noe “svært” som skjedde – vet noen om dette var hele første sesong, eller kommer det flere episoder snart? 

Morgenen etterpå var det tid for en treningsøkt før utsjekk

I dag startet dagen min med at jeg hadde forsovet meg, og jeg _klarte ikke_ å forstå at det var mandag. Jeg lå sikkert i 5 minutter for å finne ut hvorfor alarmen ringte, og at det måtte være en feil at jeg skulle stå opp. Hahhaa sååå snedig hvordan hodet fungerer etter en natt med mye drømmer, man skjønner liksom ?? ingenting ??

Men ja, dagen min har egentlig bare bestått av trening, vasking og jobbing, så ikke noe særlig spennende. Jeg har derimot fått flere kule innspill til blogginnlegg jeg kan lage denne uken, så det blir forhåpentligvis ikke like stille fra meg denne uken som forrige, haha. Ha en fin mandag videre

8 kommentarer

Siste innlegg