“JOBB”

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Husk at det er 20% off alt på Nelly atm, som betyr 20% off på feks alt jeg har linket på i dette innlegget <3

 

T I G H T S E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

E R I C A   S I N   T I G H T S   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Hei fra bilen! Herregud, for en dag dette har vært – og fortsatt er. I morges ringte alarmen 05.30, og da var det opp å dusje av gårsdagens filminnspilling og selvbruning, før det var på med maska og snuten mot Værnes. Jeg og Erica hadde jaggu meg en filminspilling i dag også, men i Oslo! Da ble det en liten dagstur ens ærend, og jeg landet på Værnes igjen for 30 min siden. Hvorfor er jeg i bilen? Jo, jeg ble hentet av søskenbarnet mitt på flyplassen og vi vender nå nordover, mer presist Brønnøysund. Å sitte 6 timer i bil etter en lang og intens jobbdag var kanskje ikke øverst på ønskelista, men sånn måtte det bare bli denne gangen for å få alt til å gå opp. Heldigvis har jeg bra selskap, god musikk og forhåpentligvis snart noe god mat også på turen, haha.

Men ja, dagen i dag har vært travel, men gøy! Det er jo ingen stress å være på “jobb” når jobben man har er så gøy, og ikke minst har en makker som gjør innspillingen til en lek. Det er så gøy å gå utenfor komfortsonen sin, og kjenner jeg begynner å like å være foran videokamera også!

 

H O O D I E N   M I N   F IN N E R   D E R E    H E R  ,   J O G G E B U K S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Hahaha ja det er ei som har sluttet og tatt solarium så magen har en litt annen farge enn ansiktet :))) Jeg har strategisk tatt på selvbruning kun 10 cm av anklene, armene og ansiktet – alt som skal vises. SKAL FANKEN IKKE SLØSE NOE SI !!!

Nå skulle jeg ønske jeg måtte klappe igjen maccen for å ta det rolig resten av bilturen, men jeg må faktisk jobbe videre. Jeg har det så sinnsykt travelt om dagen, men det er på en måte litt godt akkurat nå også – så har man litt andre ting å tenke på <3

3 kommentarer
    1. Seriøst dei finaste knoll og tott’s eg veit om! Gleda meg til å sjå kva de har funne på! Lots of love <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg