JOGGIS MØTER GUCCI

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y    

F A U X   F U R   D R Y   L A K E ,    H E R    C O   O R D   N E L L Y ,    H E R  V E S K E   G U C C I 

G R Ø N N  R I N G  C A R O L I N E   S V E D B O M ,    H E R    R O S A   R I N G   C A R O L I N E   S V E D BO M ,    H E R

 

Hei og god mandag dere! Jeg vet ikke om jeg husket å skrive det, men dere har kanskje merket det – poddingen ble det ingenting av på fredag. Vi har ganske mange planer for podden denne sesongen, og ville ha alt mest mulig på stell, så da måtte vi utsette innspillingen til i dag. Så i morges ringte alarmen 08.30, og da var det rett på kaffebar å plukke opp to store kaffekopper til meg og min makker. Akkurat nå sitter jeg og hører over alt, så regner med den blir å komme innen veldig kort tid!! Var SÅ gøy å spille inn i studio, og vet både jeg og Erica er superhyped.

Ovenfor har dere lørdagens loffeoutfit – yes, jeg hadde på joggedress med pelsjakke og Gucciveske, hahaha. Jeg og Erica skulle ha podmøte, så derfor ser dere min lille planlegger stikke opp fra vesken. Nå skal jeg snart ut på et foto-oppdrag faktisk, før det blir forelesning og trening. SÅ deilig å få masse ut av dagen!!!

11 kommentarer

Siste innlegg