JUL I HJEMMET

Hei og god pitte-pitte-lillejulaften! Akkurat nå sitter jeg faktisk på kontoret – men det jobbes vel ikke akkurat så hardt. Jeg har egentlig tatt juleferie sånn sett, men det kommer en møbelleveranse hit i dag, så da var det bare å henge her i noen timer. Enn så lenge er den ikke kommet, men kjenner jeg posten rett kommer den vel 5 minutter over siste leveringstime haha. Men det er veldig koselig å henge her, Elsa er her, stearinlysene er tent og jeg chiller og ser på serie, så det er all good!

Før i dag var jeg hjemme og fortsatte med julevasken! I morgen skal vi ha damenes julebord, som starter med litt drinks hjemme hos meg, så da var det bare å hive seg rundt. Kanskje ikke sååå lurt å ta julevasken rett før et lite vorspiel, men. Gleder meg til å se alle jentene igjen

Får alltid spørsmål om candycane-puten, den er fra Kid men ble utsolgt typ med en gang den kom!

Jeg elsker juletreet mitt så mye! Det er så stort og fint, og pynten er alt fra kjøpt nytt, arvet, fått i gaver, fått sponset, alt mulig!

Litt juleblomster

Det var litt av julehuset mitt! Har enda ikke pyntet bord og slikt til i morgen, så det får bli senere i dag

 

Ellers tenkte jeg egentlig bare å stikke innom å si hei før julen setter inn, så her er litt random bilder fra siste uken:    

Nå skal jeg runde av her, ha en nydelig jul alle fine flotte snille folk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg