JULEBORD!

Hei og hå, her har det gått EN uke siden sist hahaha!!! Jaja. Siden sist har det jo vært julebonanza med både julaften og julebord, og tenkte derfor å vise dere litt bilder fra damenes julebord, som jeg nevnte i forrige blogginnlegg. Til mat hadde vi ytrefilet med soppsaus, tomat- og mozarellasalat, asparges og hjemmelaget potetmos – helt nydelig!! Alle sammen hadde fått i oppgave å stille med èn form for lek eller aktivitet – jeg hadde booket en aldri så liten julenisse på besøk, det ble pakkeleker og masse annet gøy.

Kjolen min er fra Zara!
 

Hva som skjer med blikket mitt her aner jeg ikke hahah

I neste innlegg kommer litt bilder fra julaften!  

 

6 kommentarer
    1. Stilig kjole!

      Mmh, var det du som skrev noe om rengjøring av krukker og glass med lys i? Har leita og styra, men finner ikke igjen vidunderkuren for å få brukt krukkene fra Voluspa osv. på nytt til andre ting. Har snart to glass fra Skandinavisk med trelokk som kan bli fine, så lenge alt av lysrester forsvinner da vettu

        1. Det skjedde ingenting av å legge det i fryseren. Alt satt bom fast. Så jeg trenger fremdeles en vidunderkur.

      1. jaa!! jeg har oppi noen dråper zalo etterfulgt av kokende vann <3 jeg har også prøvd å legge det i fryseren men det har fungert dårlig hos meg også 🙁 eneste er at man tydeligvis bør være forsiktig med å helle stearinen i do/vasken etterpå da den kan tette rørene!

    2. Halloo, random spørsmål men jeg har ikke funnet svaret etter å ha googlet meg ihjel. Synes å huske at du for en tid tilbake anbefalte en god app for å lage do to-lister? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg