JULEGAVEØNSKER 2023

ANNONSELENKER ROYAL DESIGN, THE EVERY, LYKO

Hallooo så gøy – jeg fikk spørsmål om jeg kunne lage “julegaveønsker 2023” og GIRL say less. For det første er det jæævelsk koselig at det kommer requests her inne, og for det andre er det sjukt blogging ala 2009-ting å gjøre, og det elsker jeg jo hahaha. Så here we go!

1. HER 2. – 3. HER 4. HER 5. HER 6. – 7. HER

Hahha en litt kjedelig ønskeliste kanskje?? Men jeg elsker å ønske meg litt praktiske ting som jeg syntes det er litt kjedelig å kjøpe selv, sånn som… harddisk, haha. Det er jo sååå dyrt ofte, og så kjedelig å bruke penger på. Og for meg som har dokumentert hver dag i mitt liv siden 2008 må jeg ha en del harddisker med mye plass!

Ellers har jeg ønsket meg litt flere glass i serien av glass jeg har fra før, da cocktailglass og hvitvinsglass! Sånne ting er veldig greit å både kjøpe og få i gave, elsker når folk ønsker seg noe fra en serie de samler på, sååå greit å kjøpe haha. Det samme med brødkniv!

Jeg har også ønsket meg litt diverse hårting – nummer 3 har jeg faktisk allerede kjøpt meg haha! Har sett SÅ mye bra om den for volum – jeg har jo 0,0001% volum i håret mitt, så det blir spennende å se. Olaplex-kremen har jeg også skrevet ned da jeg ønsker en krem for å temme både statisk hår men også når man får “ullhår”, men nå har jeg faktisk akkurat mottatt en krem for det som jeg gleeeder meg til å prøve! Ellers knuste jeg det forrige Charlotte Tilbury-pudderet mitt LOL så irriterende. Så det står på ønskelista!!!

DET VAR MIN ØNSKELISTE SÅ LANGT HAHA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg