JULEGAVETIPS MED BAG

A N N O N S E   B A G . N O

Jeg er superglad over å kunne presentere en aldri så liten julegaveguide sammen med en av mine favorittsamarbeidspartnere – BAG! De har fysiske butikker i Trondheim, men ikke minst en helt nydens nettside. Jeg har også fått en super rabattkode, som gjelder heeeele nettsiden. Det er muligheter for å spare en goood del penger på å bruke den, da den gir 20% på absolutt alt! Det beste av alt er at den er gyldig ut året, meeen siden det er desember kan det jo lønne seg å bestille det man eventuelt skal ha med en gang, så man har julegavene i boks tidsnok!

 

R A B A T T K O D E N   E R

ANNAIS

O G   G I R   2 0 %   P Å   A L T

G Y L D I G   U T   2 0 2 0

 

Jeg har plukket ut mine favoritter – både til meg selv og til julegaver jeg skal gi til andre. Derfor blir dette like mye tips til hva du selv kan sette på ønskelisten (du kan jo sende dette blogginnlegget til den du ønsker deg det fra, hehe), og hva man kan gi til noen man er glad i.

 

_  S W I M S  D A V O S  P A R K A  _

S W I M S   S I N E   J A K K E R   F I N N E R   D E R E    H E R

Hva er vel et innlegg i samarbeid med BAG uten å nevne Swims sin Davos? Om det er julegaver eller en investering i en god vinterjakke til seg selv, får man jo faktisk 1200,- i rabatt på denne vinterjakken med koden. Jeg har skrevet om denne jakken sååå mange ganger før, og det er den varmeste vinterjakken jeg eier, og alle kvalitetene med den (vannavstøtende, lammeforet, temperaturreguleringen) er amazing. 

 

_  V E L V E T   S M Y K K E S K R I N   _

S M Y K K E S K R I N E N E   F I N N E R   D E R E   H E R

En veldig fin gave til venninne, søster, mor, eller til seg selv. Jeg får en indre tilfredsstillelse av å se smykkene mine så organiserte, og denne er like fin å ha stående fremme på sminkebordet, som å bruke det til å ha favoritt-tilbehøret sitt på reise. We all know the struggle med smykker og armbånd som snor seg inn i ringene?? Det er også et større rom under, hvor man kan ha andre ting – eksempelvis kontaktlinser, hårstrikk, munnbind, tamponger ++ andre nødvendigheter.

 

_  T I G E R  O F  S W E D E N  A L B E R I N A  _

V E S K E N   F I N N E R   D E R E    H E R

Denne vesken har tydeligvis vært borte fra markedet en stund, men har kommet inn igjen etter enorm etterpørsel fra kunder. Noe jeg forstår, for det er en utrolig god størrelse på den! Jeg får enkelt plass til maccen min (13´), og man får også plass til en 15`, men da går ikke flappen heeeelt ned som på bildet bare. En veske i skikkelig kvalitet – jeg har en veske fra før fra Tiger of Sweden, de er slitesterke og noe man har i lang tid!

 

_  B R O D E R T   S K J E R F  _

 

  

M O H A I R   S K J E R F  H E R

Så til en helt genial liten sak – BAG har broderingsmaskin i butikken sin på Byhaven. Om man bestiller på nett er det så klart mulig å få brodert da også, dere finner mer info om det under skjerfene dems på nettsiden – men dere får gratis brodering om dere bestiller et slikt fluffy mohair skjerf! Hvor utrolig fin touch på en gave – man kan brodere hva man vil, om det er initialer eller noe annet gøy. Her ser dere et klassisk, nydelig ullskjerf fra Tiger of Sweden, og ikke minst mitt nye fluffy skjerf fra Manzini (akkurat det jeg har er skjerf nr 1).

 

_ H E S T R A  S H E E P S K I N  M I T T _

H E S T R A   S I N E   V O T T E R   F I N N E R   D E R E    H E R

Så til en annen faaav. Disse vottene har jeg hørt så utrolig mye om i flere år, og nå har jeg fått mitt første par! Og hallaisen, for noen herligheter. De er håndlaget fra start til slutt, og med deilig og varm lammeull inni. Jeg sliter veldig veldig med kuldeeksep på hendene, så ille at de sprekker opp og det er vondt å komme borti. Derfor ble jeg utrolig glad for disse – da de kan holde fingrene mine skikkelig varme i vinter! Hadde egentlig litt lyst å gi de i gave, men da jeg prøvde de på var jeg solgt. Spørs om jeg må inn å bruke min egen rabattkode på et par til søsteren min, hun har nemlig bursdag rett før jul også! Akkurat min modell finner dere her!

Håper dere likte denne lille julegaveguiden – om dere vil se mer finnes det flere bilder og videoer på Instagrammen min! Og husk å bruk koden ANNAIS, så dere sparer $$ ♥ Og gooood 1.desember alle sammen!! 

9 kommentarer
    1. Hei! Hvilken størrelse har du i Davos-jakken? Og er det Sol Jakken fra Holzweiler (den mørkegrønne) du har postet på mystory på insta i det siste? Hvilken størrelse bruker du i den og? haha. er like høy som deg og bruker som regel small men redd det blir for trangt med store gensere under <3

      1. hallooo <3 jeg har S i både Davos og i Sol jakken!! <3 ikke for trangt under med ullgenser i noen av de syntes jeg, med mindre det er sånne superchunky ermer på genseren da, men da er jo ingen jakker helt passe, høhøø<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg